laatste forumberichten

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
tomateboer
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2007, 18:46

laatste forumberichten

Bericht door tomateboer » 11 apr 2007, 12:29

Hallo,

Bestaat er een html code om de laatste 5 berichten van het forum automatisch weer te geven op mijn website?
Alvast bedankt!
vriendelijke groeten
Angelo :wink: :D

Salomon
Berichten: 3878
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:15

Bericht door Salomon » 12 apr 2007, 18:55

Misschien heb je iets aan deze mod: http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=350442

Gebruikersavatar
Paula013
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 mar 2007, 18:28
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Fetch All

Bericht door Paula013 » 13 apr 2007, 13:24

fetch_all is een mooie MOD met veel uitleg. Desalniettemin kom ik er niet uit, namelijk het volgende:

Ik gebruik deze handleiding en als ik het verhaal onder punt 4 volg en uitvoer gaat dat helemaal goed. Echter, zodra ik het probeer toe te passen op mijn eigen indexpagina (.php) krijg ik een lijst met foutmeldingen, zoals dit:
Warning: include_once() [function.include-once]: Unable to access ../forum/extension.inc in /storage/mijndomein/users/051445/public/sites/www.tilburgers.nl/index.php on line 78
En daarvan een stuk of 12 die er min of meer hetzelfde uitzien. de pagina waar het om gaat...

Wat doe ik verkeerd?

Edit: Ik denk dat ik iets verkeerd doe met " $phpbb_root_path='../../../';
Maar wat precies? Of zit ik nu helemaal te dwalen?

Edit2:
Inmiddels verwijst de foutmelding wel naar de juiste plek:
Warning: include_once() [function.include-once]: Unable to access ../forum/extension.inc in /storage/mijndomein/users/051445/public/sites/www.tilburgers.nl/index.php on line 78
De plek waar het gezochte bestand ook daadwerkelijk staat. Maar waarom nog steeds 'unable to access'?
Een dag niks geleerd is een dag niet geleefd!

Gebruikersavatar
Paula013
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 mar 2007, 18:28
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Paula013 » 17 apr 2007, 09:27

Sorry voor het bumpen, maar ik ben nu zo'n 3 dagen op zoek naar een oplossing. Elke suggestie is welkom! Ik heb de foutmeldingen maar even 'verborgen' op m'n site, want het staat zo slordig. Maar opgelost heb ik nog niks...
Een dag niks geleerd is een dag niet geleefd!

Gebruikersavatar
Tom V
Berichten: 2487
Lid geworden op: 24 jan 2006, 17:04
Locatie: Houtvenne (BE)
Contacteer:

Bericht door Tom V » 17 apr 2007, 15:42

Kun je eens de code geven, die je gebruikt?
Zo kan ik je misschien helpen, maar op dit moment dus niet.

Gebruikersavatar
Paula013
Berichten: 24
Lid geworden op: 29 mar 2007, 18:28
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Paula013 » 18 apr 2007, 08:59

Maar natuurlijk! De code is nogal een lap, dus ik heb het even geüpload naar hier

De foutmelding die krijg is deze:

Warning: require() [function.require]: Unable to access ../forum/phpbb_fetch_all/examples/portal.php in /storage/mijndomein/users/051445/public/sites/www.tilburgers.nl/index.php on line 77

Warning: require(../forum/phpbb_fetch_all/examples/portal.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /storage/mijndomein/users/051445/public/sites/www.tilburgers.nl/index.php on line 77

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required '../forum/phpbb_fetch_all/examples/portal.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /storage/mijndomein/users/051445/public/sites/www.tilburgers.nl/index.php on line 77


Dan zou je zeggen, dat bestand zit niet in de directory waarnaar de code verwijst en dan kan er niks gevonden worden, maar dat is niet het geval.
Een dag niks geleerd is een dag niet geleefd!

Gesloten