Help ! Menu in het Admin gedeelte ontbreekt na update ...

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
rawi

Help ! Menu in het Admin gedeelte ontbreekt na update ...

Bericht door rawi » 07 apr 2007, 14:33

Hallo,

Ik heb een probleem: Zojuist heb ik een update uitgevoerd ivm met die super irritante spambots, en nu als ik inlog als moderator kom ik er wel in, maar het menuscherm links is helemaal wit/leeg. Ik kan dus niet langs de verschillende tabs ...

Waar kan ik dit terughalen?

Ik heb de update gebruikt van :thumb: Ramon Fincken. Alle wijzigingen doorgevoerd uit de tutorial, toen update_sql uitgevoerd en deze verwijderd van de server. Toen de woordenlijst als db_update in de root van de server geplaatst en ook uitgevoerd + verwijderd.

Na het uitvoeren van de update en in het inladen van de woordenlijst, was alles succesvol. Dus ik weet niet precies wat het kan zijn.

Waar zou ik moeten kijken voor dit probleem?

Alvast bedankt !

Stef

Bericht door Stef » 07 apr 2007, 18:38

In de code, je hebt blijkbaar een foutje gemaakt. Loop de modificatie nog eens na. :)

JochemOnline
Contacteer:

Bericht door JochemOnline » 07 apr 2007, 18:41

Waarschijnlijk is er iets verkeerd gegaan tijdens het installeren van de Modificatie(s).

Loop deze nog eens goed na en doe het eventueel opnieuw, mocht het probleem dan nog niet zijn verholpen, raadpleeg dan in dit topic een ander die U er verder mee kan helpen :thumb: !

Gesloten