wie kan me helpen???

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
halsiemp3
Berichten: 363
Lid geworden op: 10 mar 2005, 13:24

Bericht door halsiemp3 » 27 mar 2007, 13:26

weet niet of je met yourbb ook in je ftp kan komen.. :roll:

Gebruikersavatar
Xanland
Berichten: 828
Lid geworden op: 23 jan 2005, 17:02
Locatie: Apeldoorn, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Xanland » 27 mar 2007, 16:52

Mvg, Xanland.
phpBBmods
---
Muziekforum
---

miricle
Berichten: 30
Lid geworden op: 26 mar 2007, 12:03

Bericht door miricle » 27 mar 2007, 16:57

Hoi bedankt he ik had een heel mooi templet gedownload vind ik mooier als wat er hier geboden word als forum opzet. maar ik weet nu niet hoe ik die opzet nu als mijn forum opzet moet krijgen ingewikkeld he, er worden er staandaard eeen paar aangeboden als je een gratis forum hebt maa rdie vind ik niet zo mooi. NU wilde ik ook een paar mooie plaatjes en
enzo erop zetten maar weet niet hoe ik dat moet doen in het controlepaneel.
Wie wel???? of kun je alleen dat wat geboden word gebruiken?
Bedankt Miricle

halsiemp3
Berichten: 363
Lid geworden op: 10 mar 2005, 13:24

Bericht door halsiemp3 » 27 mar 2007, 17:32

ik denk dat, dat wel het geval is aangezien je nieuwe templates via de FTP online zet op je website en zo geld het ook met de plaatjes.

Ik zelf maak geen gebruik van een gratis forum dus kan je hier niet meer verder helpen..:oops: :oops:
sorry

Gebruikersavatar
big_wheely
Berichten: 86
Lid geworden op: 07 apr 2007, 11:27
Locatie: Brabant

help bij forum bouwen van yourbb

Bericht door big_wheely » 07 apr 2007, 11:37

miricle schreef:Hoi bedankt he ik had een heel mooi templet gedownload vind ik mooier als wat er hier geboden word als forum opzet. maar ik weet nu niet hoe ik die opzet nu als mijn forum opzet moet krijgen ingewikkeld he, er worden er staandaard eeen paar aangeboden als je een gratis forum hebt maa rdie vind ik niet zo mooi. NU wilde ik ook een paar mooie plaatjes en
enzo erop zetten maar weet niet hoe ik dat moet doen in het controlepaneel.
Wie wel???? of kun je alleen dat wat geboden word gebruiken?
Bedankt Miricle

yourbb
?????

Hallo miricle
In ieder geval kan ik je zeggen dat ik jouw forumaanbieder goed ken.
Vandaar dat ik je ook kan aanbieden om je te helpen als je daar prijs op stelt.
Het is zelfs mogelijk om je forum vanuit niets helemaal nieuw op te bouwen.

Jij hoeft zelf niet echt een techneut te zijn. Het enige wat je moet weten is hoe je een bericht plaatst op jouw forum.
De rest mag je (als je dat aandurft) aan mij overlaten.

Ik ben geen medewerker van yourbb. Dat voor alle duidelijkheid.
Jouw vragen
Templates kun je meestal alleen gebruiken van de hoster.
Sommige hosters willen die eerst zelf downloaden zodat ze op de eigen server beschikbaar zijn.

avatar, ranks, etc kun je zelf maken en plaatsen.
Je hebt geen FTP nodig in dit geval

miricle
Berichten: 30
Lid geworden op: 26 mar 2007, 12:03

Bericht door miricle » 07 apr 2007, 12:09

:D Hoi ik ben net veranderd van forum ook van deze host maar beter meer mogelijkheden. Maar zou toch als dat mogelijk is er meer van willen maken. Dus meer plaatjes erom heen, en nog meer mogelijkheden kan dat ook? of moet ik dan weer veranderen van forum?
Dit is de link als dat mag :oops:

http://anne.messageboard.nl/25540/index ... a859b00eea
bedankt Miricle

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Bericht door Coen » 07 apr 2007, 12:10

Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een phpBB forum te beginnen.

Het installeren van templates zal wel kunnen via jouw hosting, zij het in beperkte maten. Je kunt waarschijnlijk alleen templates installeren die je hosting aanbied! :)

Succes! :thumb:

miricle
Berichten: 30
Lid geworden op: 26 mar 2007, 12:03

Bericht door miricle » 07 apr 2007, 12:17

Hoi dat overstappen naar een host is dat moeilijk? en moet ik dan weer opnieuw beginnen met mijn forum? of kan ik het meenemen de berichten enzo? Ik zou graag een forum willen aangepast aan mijn wensen. Leuke plaatsjes enz. Maar wil niet weer een heel nieuw forum beginnen, tenzij ik de berichten kan meenemen. Wie helpt me opweg.
Miricle :o

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Bericht door Coen » 07 apr 2007, 12:36

miricle schreef:Hoi dat overstappen naar een host is dat moeilijk? en moet ik dan weer opnieuw beginnen met mijn forum? of kan ik het meenemen de berichten enzo? Ik zou graag een forum willen aangepast aan mijn wensen. Leuke plaatsjes enz. Maar wil niet weer een heel nieuw forum beginnen, tenzij ik de berichten kan meenemen. Wie helpt me opweg.
Miricle :o
Dat ligt er maar helemaal aan. De meeste gratis hosts ondersteunen het niet, dat je een backup maakt van je database/bestanden. Dan is het dus niet mogelijk en zul je opnieuw moeten beginnen...

Gebruikersavatar
special18
Berichten: 700
Lid geworden op: 29 jan 2007, 16:31
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Bericht door special18 » 07 apr 2007, 12:40

miricle schreef:Hoi dat overstappen naar een host is dat moeilijk? en moet ik dan weer opnieuw beginnen met mijn forum? of kan ik het meenemen de berichten enzo? Ik zou graag een forum willen aangepast aan mijn wensen. Leuke plaatsjes enz. Maar wil niet weer een heel nieuw forum beginnen, tenzij ik de berichten kan meenemen. Wie helpt me opweg.
Miricle :o
Wat betreft je nieuwe forum opzetten kun je hier een verzoekje plaatsen erover en eventueel een vergoeding.

http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=36046&start=105
http://www.animeresource.org Free Anime downloading and streaming, community forums and Anime Radio.

Gebruikersavatar
big_wheely
Berichten: 86
Lid geworden op: 07 apr 2007, 11:27
Locatie: Brabant

Bericht door big_wheely » 07 apr 2007, 14:07

miricle schreef:Hoi dat overstappen naar een host is dat moeilijk? en moet ik dan weer opnieuw beginnen met mijn forum? of kan ik het meenemen de berichten enzo? Ik zou graag een forum willen aangepast aan mijn wensen. Leuke plaatsjes enz. Maar wil niet weer een heel nieuw forum beginnen, tenzij ik de berichten kan meenemen. Wie helpt me opweg.
Miricle :o
Nee dat is niet moeilijk.

Ik ken er zelfs een waar je jouw eigen database phpbb2 mee kunt nemen.
Daar wordt jouw forum dan gehost. Is gratis en er is een goede helpdesk.
Jouw backup kan dan meestal geplaats worden.
Speciale dingen als template etc gaan echter meestal niet mee.

er is reclame. Kan echter ook zonder reclame. Daar moet daar dan iets voor betaald worden
Alles wat met internet, website's, forums etc van doen heeft

miricle
Berichten: 30
Lid geworden op: 26 mar 2007, 12:03

Bericht door miricle » 07 apr 2007, 14:17

Hoi oke hoe pak ik dat aan dan? en kun je daar bij die nieuwe host wel plaatsje enzo plaatsen om het forum leuker te krijgen? Welke bedoel jij dan? kun je me daarmee helpen? bedankt ik weet echt niet hoe ik dat moet doen. De link heb je he? bedankt Miricle

Gesloten