prune users tijd

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
villacavia

prune users tijd

Bericht door villacavia » 06 mar 2007, 09:19

Wat is het probleem? prune user tijd
Wanneer ontstond het probleem? na installatie
Adres van je forum: http://
Geinstalleerde mods: diverse
Huidige template: subSilver / acid
phpBB versie: 2.0.22
Host: mijndomein
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd? ja prune users
Heb je gezocht naar een antwoord? ja....

Als ik de tijd wil aanpassen in het ACP naar, in eerste instantie 1 jaar, schiet tie zelf terug naar 240 en 120 dagen.
Ik wil het eerst op 1 jaar zetten want niemand is nog op de hoogte dat er mensen verwijderd gaan worden. Is dit normaal bij deze mod of heb ik iets verkeerd gedaan??
Anita

Coen

Bericht door Coen » 07 mar 2007, 08:39

Ik weet niet wat de maximum tijd is van die mod, kun je mij de SQL commando's eens laten zien die bij die mod gebruikt worden en die je dus uitgevoerd hebt op je database? Misschien zit de beperking in de grootte van de velden van je database... :)

villacavia

Bericht door villacavia » 07 mar 2007, 09:17

De maximum tijd die je kan instellen is 365 dagen, en ik wil je best de SQL commando's laten zien als ik weet waar ik die kan vinden.
Op zich is het niet zo'n ramp, maar vind toch dat als je die tijd zo instelt dat ie daar wel aan moet houden.
Anita

halsiemp3

Bericht door halsiemp3 » 07 mar 2007, 12:40

Prophecy schreef:Ik weet niet wat de maximum tijd is van die mod, kun je mij de SQL commando's eens laten zien die bij die mod gebruikt worden en die je dus uitgevoerd hebt op je database? Misschien zit de beperking in de grootte van de velden van je database... :)
volgens mijn zit er geen sql bij..;)
http://www.phpbbhacks.com/load.php?id=346\
en hebben hem zelf op mijn site en werkt perfect..

Gesloten