hallo allemaal,
Willen jullie mij aub helpen met het volgende ?
ik draai phpBB versie 2.0.22 en easymod_0.3.0
ik heb een mooie mod gevonden, en ben dringend op zoek naar een NL versie ervan. het gaat om MOD : "Approval MOD v2 " gevonden op deze site : http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.ph ... t=approval
ik heb de standaard subsilver template geinstalleerd staan. mijn forum is in het nederlands zichtbaar. op serverlocatie /templates/subsilver/images staan twee talen: lang_dutch en lang_english
(1)weet iemand van jullie of er een nederlandse versie bestaat van de genoemde MOD ?
(2)als ik deze engelse variant van de MOD installeer op mijn NL forum, krijg ik dan fouten , of gewoon engelse en nederlandse kreten door elkaar heen op m'n [nog wel werkende] forum?
[INFO] als de NL versie van de MOD niet bestaat, dan wil ik i.i.g graag de "warnings" die de gebruiker te zien krijgt vertalen naar het nederlands.....
de melding -- "This post is awaiting approval from the moderator"... zou ik willen veranderen in bv. " het kan enige tijd duren voordat uw bericht geplaatst wordt"..... deze engelse warnings heb ik gevonden in 1 van de 18 files van deze mod. (language/lang_english/lang_main.php )
(4) als ik deze engelse zinnetjes/warnings wil aanpassen naar nederlandse zinnetjes kan ik dan volstaan om te editen in het pad/bestand : language/lang_english/lang_main.php of moet ik ook nog in de andere bestanden dingen aanpassen.
alvast heel erg bedankt , groetjes
ik wil heel graag hulp bij deze vraag over mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Als je naar http://www.phpbbxs.nl gaat en je daar registreert, kun je de vertaling vinden.
vertaling gezocht maar nog niet gevonden
hallo daan,
bedankt voor je snelle reactie van daarstraks ! heel tof dat er zoveel hulp aanwezig is bij deze forums.
ik heb zoals jij aangaf gekeken bij phpbbxs, ik heb bijna alle berichten die jij daar ooiit hebt gepost aan "raimon" en "brandsrus" etc gelezen mbt. die aproval mod. Alle overige berichten die met onderwerp te maken hadden heb ik ook gelezen. ...heb verder nog veel gegoogled op allerlei kreten, zoals modsnaam, maker, jullie namen uit posts etc.
ik kan bij phpbbxs geen vertaling vinden van de Approval MOD v2 .
wel van andere aproval mods, maar die zijn zeg maar op forum -level gebaseerd en ik zoek nu juist die user-level aproval.
ik vind het een beetje genant om te vragen, maar zou je mij misschien een link kunnen geven van de download locatie of anderzijds me ernaar toe kunnen leiden (directe URL ofzo), want ik heb geen idee waar het staat. daarbij zijn er ook nog wat aanpassingen geweest aan de vertaling geloof ik, omdat die NL aproval niet in ACP zichtbaar was enzo, dus ik zoek eigenlijk de laatste werkende versie.
ik zou het heel fijn vinden als je me verder kunt helpen.
groetjes,
bedankt voor je snelle reactie van daarstraks ! heel tof dat er zoveel hulp aanwezig is bij deze forums.
ik heb zoals jij aangaf gekeken bij phpbbxs, ik heb bijna alle berichten die jij daar ooiit hebt gepost aan "raimon" en "brandsrus" etc gelezen mbt. die aproval mod. Alle overige berichten die met onderwerp te maken hadden heb ik ook gelezen. ...heb verder nog veel gegoogled op allerlei kreten, zoals modsnaam, maker, jullie namen uit posts etc.
ik kan bij phpbbxs geen vertaling vinden van de Approval MOD v2 .
wel van andere aproval mods, maar die zijn zeg maar op forum -level gebaseerd en ik zoek nu juist die user-level aproval.
ik vind het een beetje genant om te vragen, maar zou je mij misschien een link kunnen geven van de download locatie of anderzijds me ernaar toe kunnen leiden (directe URL ofzo), want ik heb geen idee waar het staat. daarbij zijn er ook nog wat aanpassingen geweest aan de vertaling geloof ik, omdat die NL aproval niet in ACP zichtbaar was enzo, dus ik zoek eigenlijk de laatste werkende versie.
ik zou het heel fijn vinden als je me verder kunt helpen.
groetjes,
workaround voor die aproval mod
hallo daan,
bedankt voor je antwoord !
de url die je me gaf :http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=444640 . Op deze genoemde url heb ik een versie gevonden die vorigens mij géén dutch_lang bevat. In de zip-file staat alleen lang_englisch, french en german.
weet jij of ik die engelse versie over een nederlands forum heen kan installeren zonder dat die crashed ?
groetjes,
bedankt voor je antwoord !
de url die je me gaf :http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=444640 . Op deze genoemde url heb ik een versie gevonden die vorigens mij géén dutch_lang bevat. In de zip-file staat alleen lang_englisch, french en german.
weet jij of ik die engelse versie over een nederlands forum heen kan installeren zonder dat die crashed ?
groetjes,