Reactie script op "niet" forum pagina's

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Mickey

Reactie script op "niet" forum pagina's

Bericht door Mickey » 13 jan 2007, 00:01

Oke, de titel is misschien wat onduidelijk.. ik zal hier proberen uit te leggen wat ik bedoel :)

Ik ben van mijn site en forum 1 groot geheel aan het maken, ik heb al vele mods geinstalleerd en alles werkt zoals het hoort te werken maar 1 ding lukt echter niet:

ik heb op mn website een hele hoop foto en video pagina's staan, op het moment kunnen mijn bezoekers op die paginas berichten achterlaten, alleen is dit niet geintegreerd in het forum, het comment script dat ik gedownload heb maakt geen gebruik van accounts.

Wat ik graag zou willen is dat net zoals bij de profile guestbook mod een reply box op de site paginas kan komen te staan en vervolgens mensen via het forum reacties plaatsen...

Is er een script dat dit waarmaakt? bestaat de mogelijkheid om de profile guestbook mod te bewerken zodat er dus reacties op paginas geplaats kunnen worden inplaats van op profielen?

Mijn hele site werkt met de sessions van phpbb, dit is dus geen probleem..

Hoop dat iemand me hiermee kan helpen, ben er al een eeuwigheid naar op zoek

Mickey

Bericht door Mickey » 13 jan 2007, 13:07

Niemand?:(

Nymphy

Bericht door Nymphy » 13 jan 2007, 15:15

Hoi Mickey,

Misschien zal er vast wel iemand zijn die je kan helpen met je probleem,
Ik wil je echter vragen om de regels te volgen en een topic niet binnen de 24 uur te bumpen :)

Het is helaas even afwachten.
Ik denk alleszinds wel dat het mogelijk is maar hoe precies kan ik je ook niet vertellen :)

Gesloten