Streaming Movie Mod

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Shrubbn

Streaming Movie Mod

Bericht door Shrubbn » 12 jan 2007, 15:05

Hallo,
Ik zal beginnen bij het begin,
gisteren heb ik phpbb op men webspace geinstalleerd, so far so good maar ik ben nu toch wel dik in de problemen geraakt met men mod dat ik wou installeren.
Wat ik dus wil is dat men streaming filmpjes kan zien/posten (youtube, google video, ebaumsworld, etc). Ik had eerst een mod voor youtube en Google Video geinstalleerd, maar dan kon ik enkel bij deze 2 sites terrecht en niet bij een andere.

Vervolgens deze mods verwijderd (gewoon de files in originele staat herstelt) en het volgende wat ik gedaan heb is deze mod geinstalleerd:

MOD Title: Flash Video/Movie MOD
MOD Description: Allows you to add flash and windows media movies via the ACP. These are then displayed catorgised on a user side page. The movie is then embedded into a "View Movie" page.
MOD Version: 0.7.0

MOD Download:
v0.7.0

Dus hoe ben ik tewerk gegaan (aangezien ik een complete n00b ben hierin zal ik stap voor stap uitleggen wat ik heb gedaan)

mod gedownd, uitgepakt en de install file geopend. Alles stap voor stap gevolgd, so far so good.
Dan heb ik de nodige files geupload die ik manueel heb veranderd, zijnde:

viewonline.php,
includes/constants.php,
admin/index.php,
language/lang_english/lang_main.php,
language/lang_english/lang_admin.php

Vervolgens heb ik deze files geupload (die mee in de download zaten, zonder te editen) zijnde:

root/db_update.php,
root/admin/admin_flash.php,
root/movies.php,
root/templates/subSilver/admin/flash_edit.tpl,
root/templates/subSilver/admin/flash_add.tpl,
root/templates/subSilver/admin/flash_categories.tpl,
root/templates/subSilver/admin/flash_edit_categories.tpl,
root/templates/subSilver/movies_body.tpl,
root/templates/subSilver/viewmovie_body.tpl

En wat ik dan gedaan heb was naar men site gegaan .../forum/db_update.php en daar zag ik iets van "2 querys" of iets in deze aard, vervolgend db_update.php verwijdert zoals uitgelegd in de manual.

Probleem: ik geraak niet in men admin panel (wit scherm) ten eerste; en ten tweede, ik zie nergens een button waar ik de video kan invoegen op men forum.

Vraag: wat heb ik misgedaan? Is er een andere gelijkaardige mod op de markt?

Alvast bedankt!

:thumb:

Salomon

Bericht door Salomon » 12 jan 2007, 15:18

Je moet de multiple BBcode mod ook nog installeren volgens mij

brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 12 jan 2007, 15:36

Salomon schreef:Je moet de multiple BBcode mod ook nog installeren volgens mij
Graag volledige support geven of anders niets zeggen. Multiple Mod is niet nodig met Flash/Video mod. Even beter lezen :roll:

Epox
Contacteer:

Bericht door Epox » 12 jan 2007, 17:05

brandsrus schreef:
Salomon schreef:Je moet de multiple BBcode mod ook nog installeren volgens mij
Graag volledige support geven of anders niets zeggen. Multiple Mod is niet nodig met Flash/Video mod. Even beter lezen :roll:
Nou nou, rustig aan.. Hij probeerde alleen maar te helpen?

Shrubbn

Bericht door Shrubbn » 12 jan 2007, 17:19

ok na een volledige herinstall heb ik het eindelijk gefixed met easymod, moest gewoon nog handmatig 1 file verwijderen en basta. So far so good, behalve dat ik geen enkel verschil merk in het forum zelf, tenzij in de admin panel, daar krijg ik keuzes in:

Flash Movies
Add
Categories
Edit

allemaal goed en wel, maar de user van het forum kan ten eerste geen filmpjes in zen posts zetten en ten tweede de admin ook niet lol. Ik heb geen flauw benul wat de code zou kunnen zijn daarvan bvb [movie]...film...[/movie]

Niet zo eenvoudig dus als ik dacht. Of misschien ligt het aan die mod.
Is het dan echt zo moeilijk om een mod te vinden die gewone wmv, flash movies etc kan weertonen in je forum zonder enkel specifiek van YouTube en Google?

alvast bedankt! :thumb:

Gesloten