Avatars van gebruikers instellen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Avatars van gebruikers instellen
Ik zou graag avatars toe willen voegen aan gebruikers die dat zelf niet doen. Geen standaard avatar maar "op maat" gemaakt.
Ik kan echter via het administratiepaneel alleen maar een avatar deleten. Toevoegen lukt op geen enkele manier.
Ik heb al gezocht naar mods maar kan hier (zoekend op avatar) niets over vinden.
Iemand een idee ?
Ik kan echter via het administratiepaneel alleen maar een avatar deleten. Toevoegen lukt op geen enkele manier.
Ik heb al gezocht naar mods maar kan hier (zoekend op avatar) niets over vinden.
Iemand een idee ?
Heb het bij mij geprobeert, en het lukt, update al zeker naar 2.0.22 (niet dat het daaraan ligt wss)wolfman schreef:Nog even voor de duidelijkheid.
Ik heb wel de opties in mijn user administration om avatars toe te voegen, maar als ik dit doe wordt het verder niet uitgevoerd.
Heb je 1 of andere mod geïnstalleert (of meerdere natuurlijk) ?
In het antwoord van Bee zit meteen ook de oplossing voor jouw probleem
je kunt het voorlopig hier vinden. Door dit te verwijderen blijft het enkel maar bruikbaar voor het acmin paneel.Ik hoop dit zo snel mogelijk in het wiki te plaatsten ook.
Dan zet je de avatars op toegestaan, en kun jij in het admin paneel als enigste dit bewerken

Dan zet je de avatars op toegestaan, en kun jij in het admin paneel als enigste dit bewerken

Volgens mij zie je iets over het hoofd, svenn
Als je die velden verwijderd, dan wordt er niets opgeslagen, en denkt phpBB dat de velden leeg zijn. Als er dus wel iets is opgeslagen, en daarna past een gebruiker zijn profiel aan, dan wordt die informatie gewist.
En anders, als dat wel de bedoeling is, moet je misschien de vermelding uit profile_view_body.tpl verwijderen?
Als je die velden verwijderd, dan wordt er niets opgeslagen, en denkt phpBB dat de velden leeg zijn. Als er dus wel iets is opgeslagen, en daarna past een gebruiker zijn profiel aan, dan wordt die informatie gewist.
En anders, als dat wel de bedoeling is, moet je misschien de vermelding uit profile_view_body.tpl verwijderen?
... Maar ik modereer (nog) niet.