Global Images installeren lukt niet

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Kwiebus

Global Images installeren lukt niet

Bericht door Kwiebus » 04 dec 2006, 11:35

Wat is het probleem? Pas geleden Global Images geïnstalleerd maar ik krijg een error
Wanneer ontstond het probleem? Gelijk na de installatie
Adres van je forum: http:// http://www.bullengeurenkoffiepraat.nl
Directe link naar de modification:
phpBB versie: Nieuwste
Heb je onlangs een andere mod of stijl geïnstalleerd?
Heb je gezocht naar een antwoord? Ik heb op Google gezocht maar niks kunnen vinden wat me op weg kan helpen.

Ruim twee weken geleden heb ik de mod Global Images geïnstalleerd omdat ik graag naast een smiliebox ook nog een andere manier wilde hebben om afbeeldingen te plaatsen. Ik heb de handleiding gevolgd en alle stappen uitgevoerd. Direct erna kreeg ik een warning in beeld. Ik heb alles er weer afgehaald en weer opnieuw geïnstalleerd maar de warning blijft er staan. Ik kan ook niks uploaden momenteel want zodra ik dat doe dan krijg ik een volgende warning.

Dit is de warning die ik krijg in het admingedeelte:

Code: Selecteer alles

Warning: opendir(./../global_images/): failed to open dir: No such file or directory in /data/members/paid/b/u/bullengeurenkoffiepraat.nl/htdocs/www/admin/admin_global_images.php on line 108

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /data/members/paid/b/u/bullengeurenkoffiepraat.nl/htdocs/www/admin/admin_global_images.php on line 109

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /data/members/paid/b/u/bullengeurenkoffiepraat.nl/htdocs/www/admin/admin_global_images.php on line 114

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/paid/b/u/bullengeurenkoffiepraat.nl/htdocs/www/admin/admin_global_images.php:108) in /data/members/paid/b/u/bullengeurenkoffiepraat.nl/htdocs/www/admin/page_header_admin.php on line 143

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/paid/b/u/bullengeurenkoffiepraat.nl/htdocs/www/admin/admin_global_images.php:108) in /data/members/paid/b/u/bullengeurenkoffiepraat.nl/htdocs/www/admin/page_header_admin.php on line 145

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/paid/b/u/bullengeurenkoffiepraat.nl/htdocs/www/admin/admin_global_images.php:108) in /data/members/paid/b/u/bullengeurenkoffiepraat.nl/htdocs/www/admin/page_header_admin.php on line 146

En deze krijg je te zien als lid wanneer je een afbeelding wil plaatsen:

Code: Selecteer alles

Warning: opendir(./global_images): failed to open dir: No such file or directory in /data/members/paid/b/u/bullengeurenkoffiepraat.nl/htdocs/www/global_images.php on line 26

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /data/members/paid/b/u/bullengeurenkoffiepraat.nl/htdocs/www/global_images.php on line 27

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /data/members/paid/b/u/bullengeurenkoffiepraat.nl/htdocs/www/global_images.php on line 32
Waar kan de fout inzitten en hoe kan ik het oplossen en wie zou me daarbij willen en kunnen helpen?

Groeten, Marloes

Bas
Contacteer:

Bericht door Bas » 04 dec 2006, 11:39

Maak de map global_images aan in de map waar je forum zit. :)

Kwiebus

Bericht door Kwiebus » 04 dec 2006, 12:04

:oops: :oops: :oops: Wat blond! Ik heb het schaamrood diep op mijn kaken staan. Dat ik die fout niet gezien. Ik heb de map gelijk aangemaakt en geplaatst. Sorry, dit was wel een erg grote misser. Wel ontzettend bedankt voor de aanwijzing.

Gesloten