Tips hoe ik het in elkaar zou kunnen zetten ook welkom (ben alleen niet erg technisch/php-begaafd, omvormen van mods gaat me beter af)
Ook mensen die interesse in een mod, mogen dit tonen

Kent iemand het spel "Gazzilionaire"? Heel oud, maar wel erg verslavend... Ik zou graag een forum/ forumgedeelte willen vormen naar dit spel. Even het spel in het kort:
Je reist van planeet naar planeet, drijft handel (op ene planeet koop je "soepkommen" of weet ik het

Bestaat zoiets of zou ik een mod om kunnen vormen tot dit?

Gewoon poker texas hold'em spel voor de Activity mod, of los hiervan... (liefst voor activity)

Ik heb de cash hack op mn website, is het mogelijk om namaak aandelen te kopen en de beurs, of namaak beurs te volgen en dus te handelen?

Ik zou graag de leukste quotes in een apart forum willen plaatsen, iedereen die hierin staat (dus als je deel uitmaakt van de leuke opeenvolging van posts) je een punt krijgt voor elke keer dat je erin staat.

Kan dat? En diegene die het aanmaakt, die krijgt "tha power", en kan mensen kicken uit de groep.
Het mooist zou zijn dat ELKE usergroep automatisch een eigen forum krijgt... is dit mogelijk?
Stel: iemand zit op country dancing (wist ff niks beters

Ik wil iets maken dat iedereen 1 stem mag uitbrengen in 2 weken tijd (te activeren door mij) en daarna sluit. Diegene met de meeste stemmen, wint (doh

Ik heb de "rate user" mod van austin, en wil hier graag een top 5 van op mijn portal, maar ik krijg dit niet voor elkaar... Iemand die me kan helpen hiermee?

Met deze hack zou ik wel een mod willen maken die "vriend van vriend aangeeft... Aangezien dit te vaag is kom ik wel met wat voorbeelden hehe...
Iedereen kent het Hyves principe? Zoiets wil ik ook, bijvoorbeeld dat je op een profiel kijkt, en je ziet of hij een vriend van jou of een vriend van een vriend van jou is....
Is dit mogelijk? Te doen? Veel werk?
Er zou dus bijvoorbeeld een nieuw veld kunnen komen met:
Relatie tot deze persoon: Niet
relatie tot deze persoon: Joop -> Pieter -> Jij

Op dit forum kan je niks kopieren, is dit via een mod?
Dat was het alweer, hoop dat mensen er een paar weten voor mij! Zou super wezen! Alvast bedankt!

Members die eigen poll kunnen maken op profiel, is dit te doen? Dat alle andere members kunnen stemmen op de poll bv:
"is dit een mooi profiel?"

Als mensen een ander member leuk vinden, kunnen ze anoniem een standaard bericht sturen naar iemand. Iemand kan maar 1 "crush" te gelijk hebben. Als de ander dezelfde tot "crush" maakt, het dus wederzijds is, zien ze alletwee elkaars naam. ze kunnen het dan maar eens per week veranderen.

chat mod (ik weet dat er een paar van zijn) maar het liefst met meerdere kamers en dat je prive met iemand kan chatten

Ergens in een forum of forums anoniem posten, zodat ze niemand (behalve ik) weet wie daar gepost heeft.