Ik moet eerlijk zeggen dat ik de eng versie gebruik vanwege mijn internationale site.
Ik gebruik de database van phpbb2 ook voor de login van mijn site.
Het registreren hiervoor gebeurd via phpbb ook dus.
Nu kom je in het forum terug na het registreren maargoed is toch een popup dus maakt niet uit.
Het probleem is de activatiemail waarin de eerste regel gelijk fout is:
Welcome to (naam van site) Forums.
Dit forums heb ik volgens mij nergens ingesteld en wil ik dus niet hebben omdat het niet alleen om het forum gaat.
Misch weet iemand welke file deze tekst bevat?
Ook wil ik graag de tekst veranden van de mail en niet alleen de handtekening.
En als laatst wil ik ook de registratievoorwaarden van mijzelf aan de phpbb voorwaarden toevoegen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Overigens gebruik ik voor de login in de site mijn eigen sessions, maar mischien is het mogelijk om 2sessions te maken bij het inloggen op mijn site zodat de phpbb session ook gelijk is aangemaakt.
Maar ik las in alle tutorials dat het bestand dat de session aanmaakt in de map forum moet staan anders werkt het niet ofzo en ip enzo worden ook opgeslagen in die session en ik ben een beginner kwa php kan alleen met dreamweaver overweg.
Mischien is het wel mogelijk om bij de dreamweaver login een 2e session te maken met dezelfde username en wachtwoord uit het dreamweaver formulier. Maar ik gebruik geen ip dus of auto login en ben opzich allang blij dat ik de phpbbtabel kan gebruiken in mijn dreamweaverlogin
Hopelijk kan iemand me helpen.
PS: mijn engels is basic dus verwijs me aub niet naar phpbb.com
Activatiemail
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.