Onderkant aanpassen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Onderkant aanpassen
Heej jongens,
Ik zwerf al een tijdje rond hier op het forum. Ik heb al veel gevonden via de search.
Het is de bedoeling dat de onderkant van mijn webdesign in het forum geintergreerd word.
Situatieschets: http://home.wanadoo.nl/gerardgrimberg/s ... schets.png
Het probleem is dat er in phpbb geen eigen div gereserveerd is voor de onderkant. Hierdoor zit ik met margin waarden voor de content in het midden waar ik onder vanaf wil. Ik wil dus eigenlijk de waarden voor de onderkant hebben op 0 zodat het design mooi sluit.
Is dit haalbaar?
Ik zwerf al een tijdje rond hier op het forum. Ik heb al veel gevonden via de search.
Het is de bedoeling dat de onderkant van mijn webdesign in het forum geintergreerd word.
Situatieschets: http://home.wanadoo.nl/gerardgrimberg/s ... schets.png
Het probleem is dat er in phpbb geen eigen div gereserveerd is voor de onderkant. Hierdoor zit ik met margin waarden voor de content in het midden waar ik onder vanaf wil. Ik wil dus eigenlijk de waarden voor de onderkant hebben op 0 zodat het design mooi sluit.
Is dit haalbaar?
-
-
Dit heb ik al geprobeerd. Het probleem is dat de waarden van de hele div dan veranderen. Ik wil dus aan de onderkant van het forum geen ruimte meer hebben tussen de content en de zijkant. Zie afbeelding.roelor schreef:probeer de css eens aan te passen? en daar de waarde in toe te voegen.
Hoe moet ik dit aanpakken?
ik begrijp het niet helemaal... uhh das heel moeilijk wat ik denk wat jij bedoeld want de header werkt niet mee je zou aan procenten kunnen sleutelen... met px lukt het niet...

(een beetje speculeren...) misschien kan je de onderkant aan de bodys toe voegen alleen das heel veel werk .... hmmm ........ weet je wat de pot op met phpbb 2 ik wacht gewoon tot phpbb 3... LAATMAAR.............................

(een beetje speculeren...) misschien kan je de onderkant aan de bodys toe voegen alleen das heel veel werk .... hmmm ........ weet je wat de pot op met phpbb 2 ik wacht gewoon tot phpbb 3... LAATMAAR.............................

ik heb een nieuw woord bedacht FAGOOT
-
-
Volgens roelor is het momenteel niet mogelijk met phpbb.roelor schreef:ik begrijp het niet helemaal... uhh das heel moeilijk wat ik denk wat jij bedoeld want de header werkt niet mee je zou aan procenten kunnen sleutelen... met px lukt het niet...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(een beetje speculeren...) misschien kan je de onderkant aan de bodys toe voegen alleen das heel veel werk .... hmmm ........ weet je wat de pot op met phpbb 2 ik wacht gewoon tot phpbb 3... LAATMAAR.............................![]()
![]()
Heeft er iemand nog een goed idee?