Ik heb een probleempje
Ik heb een forum, en ik heb lopen *beep* in die CSS, nu is het probleem dat als ik vb een bericht post, maar ik heb het onderwerp vergeten dan krijg je een melding:
Je moet een titel opgeven als je een nieuw onderwerp opent.
Wat is nu het probleem? De kleur van die tekst is zwart. En die tekst staat in een zwarte balk. Dus je ziet gewoon een grote zwarte balk boven je formulier waarin je iets wilt posten.
Nu word ik helemaal gek van mijn CSS, dus weet iemand wat de naam van dat stukje CSS is? Waar moet ik dat aanpassen, ik kan het nergens vinden (zo onoverzichtelijk geworden). Ik heb alleen de naam nodig, want het gaat me echt lang dure om die hele code door te spitten...
Bedankt!
Probleem CSS
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Nee dat bedoel ik niet.
Screen:

Je ziet dat stel je mocht geen onderwerp ingevuld hebben, dat de tekst dan in het zwart is (je ziet de tekst alleen als je het selecteert) en je ziet een zwarte balk eromheen. Nu wil ik graag weten waar ik dit kan aanpassen in de CSS. Ik kan niet precies zien in die warrige code waar ik het moet aanpassen. Welke naam heeft het? Ik zie zoveel dingen als td.row1 td.row2 (ik snap dat dat het niet is) maar na een tijdje gezocht te hebben begin je toch wel te flippen als je zoveel code ziet
Dus wat is de naam van zoiets? Dan kan ik dat namelijk aanpassen..
EDIT: Ik heb de tekst aangepast! Ik heb gekeken in de error_body.tpl en heb het even veranderd. Eitje
Alleen nu heb ik witte tekst, maar nogsteeds een grote zwarte balk/achtergrond. Hoe haal ik dat weg?
EDIT: Laat ook maar, thx voor de tip voor de error_body.tpl! Het is allemaal gelukt!
Screen:
Je ziet dat stel je mocht geen onderwerp ingevuld hebben, dat de tekst dan in het zwart is (je ziet de tekst alleen als je het selecteert) en je ziet een zwarte balk eromheen. Nu wil ik graag weten waar ik dit kan aanpassen in de CSS. Ik kan niet precies zien in die warrige code waar ik het moet aanpassen. Welke naam heeft het? Ik zie zoveel dingen als td.row1 td.row2 (ik snap dat dat het niet is) maar na een tijdje gezocht te hebben begin je toch wel te flippen als je zoveel code ziet

Dus wat is de naam van zoiets? Dan kan ik dat namelijk aanpassen..
EDIT: Ik heb de tekst aangepast! Ik heb gekeken in de error_body.tpl en heb het even veranderd. Eitje

Alleen nu heb ik witte tekst, maar nogsteeds een grote zwarte balk/achtergrond. Hoe haal ik dat weg?
EDIT: Laat ook maar, thx voor de tip voor de error_body.tpl! Het is allemaal gelukt!