Mod tegen bots
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Mod tegen bots
Hallo,
Er registreren veel bots zich op mijn forum, en ik kan maar geen mod vinden om ze tegen te houden. Heb al 2 mods geïnstalleerd tegen bots, maar die helpen niet tegen alle bots.
De bots die ik niet kan tegenhouden dat zijn bots die zich registreren, geen website willen invoeren in hun profiel en niets meer doen nadat ze geregistreerd zijn.
Hopelijk heeft iemand hier een mod voor.
M.v.g,
Nicholas
Er registreren veel bots zich op mijn forum, en ik kan maar geen mod vinden om ze tegen te houden. Heb al 2 mods geïnstalleerd tegen bots, maar die helpen niet tegen alle bots.
De bots die ik niet kan tegenhouden dat zijn bots die zich registreren, geen website willen invoeren in hun profiel en niets meer doen nadat ze geregistreerd zijn.
Hopelijk heeft iemand hier een mod voor.
M.v.g,
Nicholas
Bedankt voor de snelle reply!
De link is: http://www.autobrochureforum.be/
De link is: http://www.autobrochureforum.be/
voor een meer MODs ook [beta] , http://phpbbservice.nl/viewtopic.php?t=2
Vooral de MOD BETA van pentapigiun is hiervoor een echte aanrader, dat wijst uit de praktijk.
Vooral de MOD BETA van pentapigiun is hiervoor een echte aanrader, dat wijst uit de praktijk.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Zou ik doen tot dat er wat duidelijk werd, met bepaalde dingensvennson schreef:Wel Raimon ging die updatendaarom dat ik erop hamer
en binnekort komt ons wiki en is het allemaal opgelost

En omzoeen reactie te geven hammer je het niet aan, gaat averechts werken momenteel.
Daarom ben ik hier ook nauwelijks tot zelden in vergelijking tot het verleden.
Je vergeet een ding als jou wiki uitkomt is het niet opgelost.
Zulke artikels moet je update elke dag, veranderen aanpassen.
Een artikel moet niet leiden, maar bijvoegen toevoegen elke dag, en voor je zelf de vraag stellen snapt iedereen dit wel?
Is het duidelijk, logisch, kloppen de mods wel?
En voor je zelf 100% er voor gaan om het artikel te verbeteren, duidelijker te maken

En niet denken dat doen andere wel voor je, daar maak je nu de grote fout in.
En ook in "normaal" beschaafd "nederlands" het dan te vertellen.
En niet in de taal dat iedereen het maar moet snappen.
Ik kan hier uren over door praten, maar hou het in je achterhoofd, en doe je voordeel er mee.
Niet vergeten zelf schrijven he

En relevante artikelen er in zetten, verder succes met je wiki
Mocht je hulp nodig hebben bij een artikel of iets niet duidelijk met het gegeven bericht.
Me Mail is publiek te zien dus mailen kan, tevens is me PB Box er ook voor open.
Verder zal ik niet verder dicuseren in dit topic, daar is het tenslote niet voor.
Maar het hoofddoel om phpBB "goede" support te geven, en bekender "nog" te maken in nederland dat is het belangrijkst.
En het voor de gebruikers nog makkelijker te maken, en dat ze het goed en makkelijk snappen.
Mvg Raimon :thumb:
Edit je Wiki artikel klopt nu al niet, je geeft geen uitgebreide uitleg.
Je geeft echter meer pc taal, doe daar wat met deze suggesties svp.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader