Cash Mod [opgelost]
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- MoonCatcher
Cash Mod [opgelost]
Heeft iemand een link naar een goeie download? Van phpbb.com is een damaged of corrupte zip 

Laatst gewijzigd door MoonCatcher op 02 okt 2006, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
~ In a mad world, only the mad are sane ~
- MoonCatcher
- MoonCatcher
3x , hoe heb je dat voor elkaar gekregen eigenlijk?
Als je de MOD aanpassingen terug loopt zal de MOD verwijderd worden.
Dus alle aanpassingen terug draaien lijkt mij het makkelijkste
Als je de MOD aanpassingen terug loopt zal de MOD verwijderd worden.
Dus alle aanpassingen terug draaien lijkt mij het makkelijkste

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- MoonCatcher
Ik durf hem nu niet meer te installeren. Eerder had ik hem geïnstalleerd en toen zag je de berichten niet meer 
Oke geïnstalleerd en het werkt weer, zo'n beetje. Klopt het dat als je de punten hebt ingesteld voor bepaalde onderdelen dat je dan ook daar alleen kan zien hoeveel je hebt gespaard? Ik heb bv alleen maar ingesteld op onderdelen waar ze uitwerkingen plaatsen. Mijn modje heeft daar opeens 50 punten terwijl die nog niet online is geweest, en ik heb er 30. ga ik naar ons moderator hoekje die ik niet heb ingesteld zie je dus ook niet hoeveel punten je hebt. Vaag modje dit hoor.

Oke geïnstalleerd en het werkt weer, zo'n beetje. Klopt het dat als je de punten hebt ingesteld voor bepaalde onderdelen dat je dan ook daar alleen kan zien hoeveel je hebt gespaard? Ik heb bv alleen maar ingesteld op onderdelen waar ze uitwerkingen plaatsen. Mijn modje heeft daar opeens 50 punten terwijl die nog niet online is geweest, en ik heb er 30. ga ik naar ons moderator hoekje die ik niet heb ingesteld zie je dus ook niet hoeveel punten je hebt. Vaag modje dit hoor.

~ In a mad world, only the mad are sane ~