users -> mod-rechten in persoonlijk topic

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Danko
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 dec 2003, 19:56
Locatie: Best
Contacteer:

users -> mod-rechten in persoonlijk topic

Bericht door Danko » 22 sep 2006, 06:40

Hallo,

ik heb een stel-je-voor categorie op mijn forum. hierin kunnen users maximaal 1 topic starten waar ze zichzelf kunnen voorstellen. nu leek het mij handig als de topic-starters (dus de eigenaar van het stel-je-voor topic) beheerdersrechten krijgen in dat topic. Eigenlijk wil ik dat de users alleen berichten kunnen verwijderen (niet aanpassen om misbruik te voorkomen).

Het makkelijkste lijkt mij dat ik voor die categorie alle users het recht geef om berichten te verwijderen. Middels een code moet dit recht geblokkeerd worden als het eerste bericht in het topic niet van de ingelogde user is.

andersom zou veiliger zijn (dus standaard geen verwijder-rechten, alleen als het eerster bericht in het topic van de ingelogde user is wel verwijder-rechten). maar dit lijkt me meer werk met programmeren.

Als zo'n mod al bestaat of iemand zin heeft dit te maken/mij ermee op weg te helpen zou ik het zeer op prijs stellen!

Danko
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 dec 2003, 19:56
Locatie: Best
Contacteer:

Bericht door Danko » 23 sep 2006, 07:00

niemand die mij op weg kan/wil helpen?

PaulusB
Berichten: 604
Lid geworden op: 18 mei 2006, 09:26

Bericht door PaulusB » 23 sep 2006, 10:07

Dit kun je gewoon per forum instellen bij uitgebreide permissie`s

Danko
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 dec 2003, 19:56
Locatie: Best
Contacteer:

Bericht door Danko » 23 sep 2006, 12:11

PaulusB schreef:Dit kun je gewoon per forum instellen bij uitgebreide permissie`s
maar niet per topic.

Gesloten