vraagjes
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
vraagjes
Hallo allemaal
ik heb net een paar dagen een forum op mijn site. Alles werkt, maar er zijn een paar dingetjes die ik liever iets anders zou zien, maar ik weet niet hoe.
Wat is het probleem? Bij elk forum staat precies wie de moderator is, dat vind ik teveel van het goede kan dat anders?
Wanneer ontstond het probleem? direct..;0)
Adres van je forum: http:// manjanelen.nl/forum
Directe link naar de modification: uhh, heb ik niet
phpBB versie: 2.0.17 (durf niet te upgraden, omdat ik bang ben dat het dan niet meer werkt, of dat ik infoverlies heb.
Heb je onlangs een andere mod of stijl geïnstalleerd? Ja, ik heb de stijl notebored erop gezet en een beetje aangepast.
Heb je gezocht naar een antwoord? ja, maar ik kan het niet vinden.
Ik hoop dat het iets simpels is, want ik ben een absolute beginner met php en forums.m.vr.gr. manja
ik heb net een paar dagen een forum op mijn site. Alles werkt, maar er zijn een paar dingetjes die ik liever iets anders zou zien, maar ik weet niet hoe.
Wat is het probleem? Bij elk forum staat precies wie de moderator is, dat vind ik teveel van het goede kan dat anders?
Wanneer ontstond het probleem? direct..;0)
Adres van je forum: http:// manjanelen.nl/forum
Directe link naar de modification: uhh, heb ik niet
phpBB versie: 2.0.17 (durf niet te upgraden, omdat ik bang ben dat het dan niet meer werkt, of dat ik infoverlies heb.
Heb je onlangs een andere mod of stijl geïnstalleerd? Ja, ik heb de stijl notebored erop gezet en een beetje aangepast.
Heb je gezocht naar een antwoord? ja, maar ik kan het niet vinden.
Ik hoop dat het iets simpels is, want ik ben een absolute beginner met php en forums.m.vr.gr. manja
Laatst gewijzigd door spillebeentje op 11 sep 2006, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Denskie War
- Contacteer:
-
Hartelijk bedankt voor de reactie, maar dat betekent dat ik steeds moet wijzigen, ik wil zo graag een open groep met 2 vaste moderators, die beiden indien nodig, ook forums kunnen aanpassen e.d.Ibot schreef:Als je veel moderators hebt, kun je een groep maken, iedereen daar aan toevoegen en de groep moderator permissies geven. dan staat overal moderated by: Moderators of hoe je je groep maar wilt noemen.
Zit ik dan echt vast aan toevoegen tot de administratie? Of zijn er toch nog andere mogelijkheden?
m.vr.gr. manja
- Denskie War
- Contacteer:
-
HoihoiDenskie War schreef:je kunt natuurlijk ook 2 groepen moderators maken.
Maar wil je een open groep moderators maken??
dat lijkt me niet zo slim, dan kan iedereen moderator worden
Nee hoor, dat wil ik niet. Ik wil een open (wel geregistreerde groep) van momenteel 60 leden) en 2 moderators.
m.vr.gr. manja
- Denskie War
- Contacteer:
-
-
Ik heb de groep moderators verborgen gemaakt, en nu is het preciues zoasl ik bedoelde, heel hartelijk bedankt voor de reacties!spillebeentje schreef:oké, dat heb ik gedaan, een groep leden en een moderators, ik ga het verder proberen.Denskie War schreef:dan kun je het beste gewoon 2 groepen maken
in ieder geval bedankt voor de reactie.
m.vr.gr. manja
m.vr.gr. manja