Hallo,
Ik ben helemaal nieuw hier en heb tot dusverre een ander forum gebruikt en heb dus 0,0 ervaring!.
PHPBB lijkt mij wat geschikter voor hetgeen ik wil...
Ik heb voor mijn site echter alleen de kleuren wat aangepast en de Nederlandse taalmodule gbruikt. Verder hoeft er voor mij (nog) niet veel veranderd te worden, ik ben echter nog aan het opzetten, dus wie weet...
Ik heb één vraag die ik niet zo gauw bij de mods kan vinden.
Bij de standaardinstallatie van phpBB worden alle categoriën mét diens forums opengevouwen weergegeven. Omdat ik vrij veel forums heb wordt dat vrij onoverzichtelijk.
Wanneer ik nu een bepaalde categorie aanklik vouwt de rest dicht??!!
Is het mogelijk om het forum te openen zodat alleen de categoriën worden weergegeven en dat een aangeklikte categorie uitvouwt?
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Jan
Uitvouwen van categoriën
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Bedoel je net als dit forum -> http://phpBBstyles.com ?
Zo ja dat zijn simpel subforums, en die zijn ook weer te downloaden Hier
Verstandig om te weten wat je moet doen kun je het best het artikel Hoe installeer ik een mod?
Verder wat ik kan zeggen, lees alles aandachtig, maak een backup van je database, en je forum bestanden (ftp) voordat je begint.
En geef de moed niet snel op.
Een nota van mij:
Veel succes
Zo ja dat zijn simpel subforums, en die zijn ook weer te downloaden Hier
Verstandig om te weten wat je moet doen kun je het best het artikel Hoe installeer ik een mod?
Verder wat ik kan zeggen, lees alles aandachtig, maak een backup van je database, en je forum bestanden (ftp) voordat je begint.
En geef de moed niet snel op.
Een nota van mij:
Veel succes

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Nee, dat bedoel ik niet...
Eigenlijk is hetgeen ik wil al aanwezig in de "standaarduitvoering" phpBB.
Wanneer ik op o.a. mijn site kom zie ik netjes alle categorieën en de daarbij behorende fora.
Aangezien ik nogal wat categorieën heb, die op zich ook weer behoorlijk wat fora onder zich hebben wordt een heel grote pagina geopend die de mensen zou kunnen afschrikken.
Wanneer ik nu op één van de categorieën klik vouwen alle andere categorieën dicht. Daarmee bedoel ik: Alleen de forums onder de aangeklikte categorie zijn zichtbaar, de anderen worden pas zichtbaar op het moment dat weer op die categorie geklikt wordt.
Kijk even op http://www.herpetologie.nl/forum en klik op een catgorie, dan zie je wat ik bedoel.
Ik zou dus graag willen dat de pagina opent met "dichte" categorien, m.a.w. de fora zijn verborgen en worden pas zichtbaar als bijbehorende categorie wordt aangeklikt.
THNX
Eigenlijk is hetgeen ik wil al aanwezig in de "standaarduitvoering" phpBB.
Wanneer ik op o.a. mijn site kom zie ik netjes alle categorieën en de daarbij behorende fora.
Aangezien ik nogal wat categorieën heb, die op zich ook weer behoorlijk wat fora onder zich hebben wordt een heel grote pagina geopend die de mensen zou kunnen afschrikken.
Wanneer ik nu op één van de categorieën klik vouwen alle andere categorieën dicht. Daarmee bedoel ik: Alleen de forums onder de aangeklikte categorie zijn zichtbaar, de anderen worden pas zichtbaar op het moment dat weer op die categorie geklikt wordt.
Kijk even op http://www.herpetologie.nl/forum en klik op een catgorie, dan zie je wat ik bedoel.
Ik zou dus graag willen dat de pagina opent met "dichte" categorien, m.a.w. de fora zijn verborgen en worden pas zichtbaar als bijbehorende categorie wordt aangeklikt.
THNX