Heb op het forum de memberlist verborgen voor leden en gasten, deze is alleen nog toegankelijk voor Moderators en Admins.
Het vreemde is nu dat ik sommige leden toch de memberlist zie bekijken, weet iemand hoe dit mogelijk kan zijn.
Memberlist verborgen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ik denk dat dat in de sessies ziet van phpBB, ze krijgen dan geen toegang maar geeft het toch weer.
Net als verborgen topics, krijg je bij wie is online wel te zien dat ze daar zijn, maar ze krijgen niet toegang pagina dan
Net als verborgen topics, krijg je bij wie is online wel te zien dat ze daar zijn, maar ze krijgen niet toegang pagina dan

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Waar heb je het uperhaut over?budofrank schreef:HUH???? ik zie nu dat mijn geplaatste berichten zijn verwijderd![]()
Hoe kan dit nu dan weer
Bedoel je je berichten op phpBB.nl?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader