Mod request: Admin kan alle PM's lezen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Mod request: Admin kan alle PM's lezen
Hallo,
Ik ben op zoek naar de mod die GertJan hier beschrijft:
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=30871
Wie weet welke dat is?
BVD,
lennard.
Ik ben op zoek naar de mod die GertJan hier beschrijft:
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=30871
Wie weet welke dat is?
BVD,
lennard.
Ik zou je aanraden vermeldt dit op je site, want je maakt uiteindelijk inbreuk op de privacy wet.
Een extra faq aanmelden dat je deze mod gebruikt.
De mod kun je Hier Vinden
Een extra faq aanmelden dat je deze mod gebruikt.
De mod kun je Hier Vinden
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Klopt. Staat bij ons in de regls vermeld. je hoeft er natuurlijk geen heel verhaal van te maken, maar een vermedling in de regels, alvorens ze gaan registreren is ook goed.
Persoonlijk gebruik ik hen zelden, alleen als er een vermoeden bestaat dat er een en ander wordt gedaan, wat niet mag.
Dat is nog nimmer voorgekomen. Wel dat er een klacht was over een gebruiker die spamberichten verzond en anderen laqstig viel.
Persoonlijk gebruik ik hen zelden, alleen als er een vermoeden bestaat dat er een en ander wordt gedaan, wat niet mag.
Dat is nog nimmer voorgekomen. Wel dat er een klacht was over een gebruiker die spamberichten verzond en anderen laqstig viel.
Daar wil ik het ook voor gebruiken.GertJan schreef:Klopt. Staat bij ons in de regls vermeld. je hoeft er natuurlijk geen heel verhaal van te maken, maar een vermedling in de regels, alvorens ze gaan registreren is ook goed.
Er komt uiteraard een berichtje.
- Diablo Gamer
- Contacteer:
Admin Private Messages Manager
An admin panel plug-in that allows the management of private messages on your forum. You may sort by a variety of options, delete any PMs you choose or optionally archive them for later use
An admin panel plug-in that allows the management of private messages on your forum. You may sort by a variety of options, delete any PMs you choose or optionally archive them for later use
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice.
Is al genoemd heDiablo Gamer schreef:Admin Private Messages Manager

Lees voor de grap dit topic eens door

- Diablo Gamer
- Contacteer:
Ja de files die je hebt geupload van de mod verwijderen vanuit je ftp,
Normaal meen ik dat admin_priv_msgs verwijderen genoeg is.
Kun je vinden in .root/admin map
Normaal meen ik dat admin_priv_msgs verwijderen genoeg is.
Kun je vinden in .root/admin map