attachment_mod werkt niet in nieuwe template (style)
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

attachment_mod werkt niet in nieuwe template (style)
Hoe krijg ik mijn attachment mod weer aan de praat nadat ik een nieuwe template heb geinstalleerd.
Ik heb alle bestanden waar het woord attachment in voorkomt gecopieerd naar de nieuwe style folder maar het werkt niet.
Ik krijg geen foutmeldingen, maar ik zie de attachments niet.
Ik heb alle bestanden waar het woord attachment in voorkomt gecopieerd naar de nieuwe style folder maar het werkt niet.
Ik krijg geen foutmeldingen, maar ik zie de attachments niet.
Thank your mother for the rabbits.
Je moet de codewijzingen voor de desbetrefende stijl (subsilver) nu ook gaan uitvoeren op jou nieuwe stijl 
Dan doet ie het wel.

Dan doet ie het wel.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Ja alleen de template bestanden (tpl) (her)bewerken op jou nieuwe stijl 

Beste Pepe,
Kom op zet hem op, het is niet moeilijk, een goude tip maak altijd een backup van te voren.
En het lukt je zeker weten daar ben ik van overtuigd, probeer het gewoon een keertje.
Met een backup van te voren kan er niet veel mis gaan.
En geef de moed niet te gauw op hoor, als je maar wilt
Greetz Raimon :thumb:
Kom op zet hem op, het is niet moeilijk, een goude tip maak altijd een backup van te voren.
En het lukt je zeker weten daar ben ik van overtuigd, probeer het gewoon een keertje.
Met een backup van te voren kan er niet veel mis gaan.
En geef de moed niet te gauw op hoor, als je maar wilt

Dat staat in de install toch ?
anders de mod ff opnieuw downloaden.
anders de mod ff opnieuw downloaden.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Goedzo zo mag ik het oren je kan het best hoor dat weet ik zeker 
Idd alle .tpl bestanden die in de mod install.txt staan.
Dus ipv Subsilver voer je ze uit op jou nieuwe Template, ik zou echter helaas niet durven zegen wat er moet gewijzigd worden.
Dat kun je terug vinden in de install.txt van de mod

Idd alle .tpl bestanden die in de mod install.txt staan.
Dus ipv Subsilver voer je ze uit op jou nieuwe Template, ik zou echter helaas niet durven zegen wat er moet gewijzigd worden.
Dat kun je terug vinden in de install.txt van de mod

Als je de handelingen uitvoert op jou nieuw stijl, zie je alles weer terug op jou nieuwe stijl.
Ik zou zeggen probeer het, maar maak een backup van te voren
Ik zou zeggen probeer het, maar maak een backup van te voren