kan bepaalde mods niet vinden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
kan bepaalde mods niet vinden
ik zoek een thanks mod, die als werking heeft dat er een thanks knop komt links naast de qoute-knop, en in een kadertje eronder de users laat verschijnen die dank-u hebben gezegd
en verder nog een mod om index pagina te veranderen, als je erop komt als guest je enkel het kadertje ziet om in te loggen en ergens erboven ofzo de register knop en verder niets te zien valt, geen andere knoppen en ook geen kader met "wie is online", en wanneer je geregistreerd ingelogd zijt dit wel allemaal kunt zien
thnx :thumb:
en verder nog een mod om index pagina te veranderen, als je erop komt als guest je enkel het kadertje ziet om in te loggen en ergens erboven ofzo de register knop en verder niets te zien valt, geen andere knoppen en ook geen kader met "wie is online", en wanneer je geregistreerd ingelogd zijt dit wel allemaal kunt zien
thnx :thumb:
-
-
hmmm wat met deze?
die SQL? waar steek ik die?
Code: Selecteer alles
#-----[ COPY ]------------------------------------------
#
copy templates/subSilver/images/lang_english/thanks.gif to templates/subSilver/images/lang_english/thanks.gif
#
#-----[ SQL ]------------------------------------------
#
CREATE TABLE `phpbb_thanks` (
`topic_id` MEDIUMINT(8) NOT NULL,
`user_id` MEDIUMINT(8) NOT NULL,
`thanks_time` INT(11) NOT NULL
);
ALTER TABLE `phpbb_forums` ADD `forum_thank` TINYINT(1) DEFAULT '0' NOT NULL;
#
#-----[ OPEN ]------------------------------------------
#
admin/admin_forums.php
Ga naar je phpmyadmin naar jouw phpbb database en voeg dat daar in

Code: Selecteer alles
CREATE TABLE `phpbb_thanks` (
`topic_id` MEDIUMINT(8) NOT NULL,
`user_id` MEDIUMINT(8) NOT NULL,
`thanks_time` INT(11) NOT NULL
);
ALTER TABLE `phpbb_forums` ADD `forum_thank` TINYINT(1) DEFAULT '0' NOT NULL;
Ook wel relevant kopje 10 eventjes op u gemak doorlezen: http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=24 

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Ik zoek twee mods.
Is het mogelijk om verschillende groepen te laten weergeven naast [Beheerder] [Moderator]?
Ik heb bijna alle mods op phpbb.com bekeken maar kon daar niet echt relevants vinden.
Ik zou ook graag alle PM's die worden gestuurd willen kunnen bekijken dit ivm hoe moderators en andere crew members met elkaar omgaan.
En of er geen illigale dingen worden uitgevoerd, zoals het uitwisselen van serials, etc
Is dit trouwens wel mogelijk???
Bij voorbaatdank voor je antwoord.
Is het mogelijk om verschillende groepen te laten weergeven naast [Beheerder] [Moderator]?
Ik heb bijna alle mods op phpbb.com bekeken maar kon daar niet echt relevants vinden.
Ik zou ook graag alle PM's die worden gestuurd willen kunnen bekijken dit ivm hoe moderators en andere crew members met elkaar omgaan.
En of er geen illigale dingen worden uitgevoerd, zoals het uitwisselen van serials, etc
Bij voorbaatdank voor je antwoord.
Dat is schending van de privacy, lijkt me niet echt verstandig ik weet wel dat die mod er is maar word je niet in dank afgenomen bij je moderators als je het zou doen denk ik.Black schreef: Ik zou ook graag alle PM's die worden gestuurd willen kunnen bekijken dit ivm hoe moderators en andere crew members met elkaar omgaan.
Ja daar heb je ook weer gelijk in, maar sommige mensen willen nog wel eens mod lastig vallen of een serial/crack aanvragen bij de crew.PaulusB schreef: Dat is schending van de privacy, lijkt me niet echt verstandig ik weet wel dat die mod er is maar word je niet in dank afgenomen bij je moderators als je het zou doen denk ik.
Als ik dit weet kan ik deze gebruiker een waarschuwing geven

Als je de naam v/d de mod. hier niet wil neer zetten stuur dan maar een link via PM.
-