Extra Permis Mod

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Ibot

Extra Permis Mod

Bericht door Ibot » 18 jul 2006, 21:02

Vraagje...

Ik heb de mod 'Integrated Shoutbox' geinstalleerd.. werkt super!

Maar om m vlekkeloos te laten draaien, moet de Extra Permis Mod ook worden geinstalleerd...

Alles goed gedaan, maar zodra ik dit toevoeg aan mijn index.php:

Code: Selecteer alles

// Start add - Extra permission PM MOD
//
// Start auth check
//
$is_auth = array();
$is_auth = auth(AUTH_READ, PAGE_INDEX_PERMISSION, $userdata);
if( !$is_auth['auth_read'] )
{
	if ( !$userdata['session_logged_in'] )
	{
		$header_location = ( @preg_match("/Microsoft|WebSTAR|Xitami/", getenv("SERVER_SOFTWARE")) ) ? "Refresh: 0; URL=" : "Location: ";
		header($header_location . append_sid("login.$phpEx?redirect=index.$phpEx", true));
		exit;
	}
	$message = sprintf ($lang['Sorry_no_auth'],$is_auth['auth_read_type']);
	message_die(GENERAL_MESSAGE, $message);
}
//
// End auth check
//
// End add - Extra permission PM MOD
Dan krijg ik alleen een kaal venster met het menu, en een onafgemaakte table met als titel: 'informatie' en geen inhoud :(.

Ik kan wel een beetje scripten enzow, maar de echte code is voor mij een beetje hocus-pocus, dus wie kan mij vertellen welke functie niet word aangeroepen?

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 19 jul 2006, 10:23

Extra permissie is niet meer nodig voor de shoutbox.

Ibot

Bericht door Ibot » 19 jul 2006, 19:06

Dat weet ik, maar wel voor de functies om sommige gebruikers er niet te laten posten toch?

Ik wil ook namelijk, dat de shoutbox alleen voor geregistreerden zichtbaar is... daar heb ik die mod toch nog wel voor nodig?

Ibot

Bericht door Ibot » 20 jul 2006, 20:41

Hmm, niemand n idee wat ik hiermee moet? t is erg irritant nml...

Heb nu dus die extra permis mod erop staan, behalve het index.php deel, kan dus ook de memberlist niet in :(

svenn
Contacteer:

Bericht door svenn » 20 jul 2006, 20:46

volgends mij heb heb je die helemaal niet nodig dus ik zou hem installen en indien je enkel members wilt toegang geven kan dat redelijk simpel.

brandsrus
Contacteer:

Bericht door brandsrus » 21 jul 2006, 07:36

Ibot schreef:Dat weet ik, maar wel voor de functies om sommige gebruikers er niet te laten posten toch?

Ik wil ook namelijk, dat de shoutbox alleen voor geregistreerden zichtbaar is... daar heb ik die mod toch nog wel voor nodig?
De shoutbox kun je onzichtbaar maken voor gasten via de switches die je in de index_body.tpl om de shoutboxcode heen zetten.

Hier de code changes daarvoor

<!-- Start add - Fully integrated shoutbox MOD -->
<table width="100%" cellspacing="0" border="0" align="center" cellpadding="2" class="forumline"> 
      <tr> 
         <td align="center" nowrap="nowrap" class="catHead"><span class="cattitle"><a href="{U_SHOUTBOX_MAX}">{L_SHOUTBOX}</a></span></td> 
      </tr> 
      <tr>
         <td> 
          <iframe src="{U_SHOUTBOX}" scrolling="NO" width="100%" height="180" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0" allowtransparency="true"></iframe> 
         </td> 
  </tr> 
</table>
<br/>
<!-- End add - Fully integrated shoutbox MOD -->
REPLACE WITH

<!-- BEGIN switch_user_logged_in -->
<!-- Start add - Fully integrated shoutbox MOD -->
<table width="100%" cellspacing="0" border="0" align="center" cellpadding="2" class="forumline"> 
      <tr> 
         <td align="center" nowrap="nowrap" class="catHead"><span class="cattitle"><a href="{U_SHOUTBOX_MAX}">{L_SHOUTBOX}</a></span></td> 
      </tr> 
      <tr>
         <td> 
          <iframe src="{U_SHOUTBOX}" scrolling="NO" width="100%" height="180" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0" allowtransparency="true"></iframe> 
         </td> 
  </tr> 
</table>
<br/>
<!-- End add - Fully integrated shoutbox MOD -->
<!-- END switch_user_logged_in -->
Trouwens die switches kun je overal om heen zetten wat je alleen voor de leden wilt laten zien

Suc6 :wink:

Gesloten