Topic Calendar - Kleur + Pulldown

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
eaucourante

Topic Calendar - Kleur + Pulldown

Bericht door eaucourante » 05 jun 2006, 21:47

Hoi,

Ik heb de Topic Calendar geinstalleerd en hier en daar wat zitten tweaken. Ik krijg alleen een paar dingetjes niet voor elkaar. Ten eerste de achtergrondkleur van de cellen die onder het kopje "Duur" staan. Die blijven permanent wit. Het moet ongetwijfeld ergens aan te passen zijn, maar ik heb geen flauw idee waar. Iemand enig idee?

Afbeelding

Verder staan er een lading waarden in het pulldown menu "Jaar" die nogal overbodig zijn. Jaar 1970? We leven inmiddels in 2006. Die wil ik dus weg hebben, maar ook hier heb ik geen idee waar ik dat zou moeten aanpassen.

Afbeelding

ownageworld

Bericht door ownageworld » 05 jun 2006, 22:03

eey!
Zou je misschien een link willen geven welke mod jij gedownload hebt? er zijn een aantal versies van... maar t belangrijkste is dat ik dan die templates in kan kijken, om het aan te passen...
Ik neem aan dat je het idd aan kan passen, want bij "datum en tijd" heeft hij wel een andere achtergrond.

Als je wilt, kan je de desbetreffende templatecodes hier ook neerzetten, wat jij wilt :wink:

eaucourante

Bericht door eaucourante » 05 jun 2006, 22:10

http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=388946

^^ Die heb ik gedownload (TC120: the regular mod format)

eaucourante

Bericht door eaucourante » 09 jun 2006, 19:19

Geen suggesties? :(

Gesloten