afwijkende eerste post

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
ownageworld

afwijkende eerste post

Bericht door ownageworld » 05 jun 2006, 15:37

Ey allemaal,

Is het mogelijk om de eerste post in viewtopic.php te laten afwijken van alle andere comments die er gemaakt zijn?

Ik wil namelijk mijn viewtopic zo maken dat de eerste post wel een avatar heeft of wel een signature en de rest niet... of iig zoiets :)
Is zoiets mogelijk?
Hoe zou ik dat moeten doen?

Ik kan al omgaan met viewtopic.tpl, en alles wat telkens gekopieerd wordt, staat tussen de "< -- BEGIN postrow etc" en "<-- EIND postrow etc" commands in, maar zou de eerste post/ topic creater dus af willen wijken...

Thnx in advance!

Stef

Bericht door Stef » 05 jun 2006, 16:35

Het is wel mogelijk, er zal nog geen mod voor zijn. Maar het is opzich niet zo moeilijk. Zoek de variabel van avatar op en zeg daarbij dat ie het alleen moet laten zien als het de eerste bericht is.

[ Bovenstaande kun je dus vertalen in PHP ]

ownageworld

Bericht door ownageworld » 05 jun 2006, 17:09

Stef schreef:Het is wel mogelijk, er zal nog geen mod voor zijn. Maar het is opzich niet zo moeilijk. Zoek de variabel van avatar op en zeg daarbij dat ie het alleen moet laten zien als het de eerste bericht is.

maar ben geen php expert :D haha
weet jij toevallig hoe ik dat in php taaltje kan neerzetten?

ownageworld

Bericht door ownageworld » 09 okt 2006, 19:30

ownageworld schreef:
Stef schreef:Het is wel mogelijk, er zal nog geen mod voor zijn. Maar het is opzich niet zo moeilijk. Zoek de variabel van avatar op en zeg daarbij dat ie het alleen moet laten zien als het de eerste bericht is.

Kan iemand me hier mee helpen nog steeds?
Ik zou dus graag willen hebben dat eerste post er in artikelvorm staat, en de reacties wat simpeler....
Zo ong:

Code: Selecteer alles

1e bericht: Topicstarter

<--If topicstarter -->
[Linkerzijde van het scherm data vd poster, rechterzijde de post]
Naam: Klaas
Leeftijd: 19
Adres: blablastraat 12
Stad:..
Geb Datum: ..
Verjaardag: ..

[volgende bericht/ 2e bericht]

<-- else -->
[Rechterzijde van het scherm data vd poster, linkerzijde de post]
Naam:
[einde]
Of heeft er iemand anders een idee hoe ik de eerste post van een topic zou kunnen verschillen van anderen? Als ik zou weten hoe ik de info van " Author" van viewforum.php naar viewtopic kan halen, zou ik het zelf kunnen denk ik... weet iemand hoe dit moet?

Gesloten