Forum stijl request
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Forum stijl request
ik heb een mooi forum gezien maar maar kan je dese styl downloaden want ik kan hem nergens vinden?
Of eentje die erop lijkt
kunnen jullie me helpen?
http://www.the-partycrew.com/site/
Of eentje die erop lijkt
kunnen jullie me helpen?
http://www.the-partycrew.com/site/
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Waneer je de footer bekijkt, zie je dat hij linkt na phpbb 

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Hoeft niet persee, phpBB.com is gewoon de forum software,
Hij kan van DoubleJ, phpBBstyles, phpBBdb etc etc afkomen.
Tipje google er gewoon eens op los, in dit geval is zelf iniatief en zoeken een must
Maar zoals Lifeguard gezegt had, hij is zelf aangepast, dus precies dezelfde zul je niet krijgen kant en klaar
Hij kan van DoubleJ, phpBBstyles, phpBBdb etc etc afkomen.
Tipje google er gewoon eens op los, in dit geval is zelf iniatief en zoeken een must

Maar zoals Lifeguard gezegt had, hij is zelf aangepast, dus precies dezelfde zul je niet krijgen kant en klaar

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Niet altijd, kijk maar naar bijvoorbeeld stijl Raid, dus het klopt niet wat je zegt.brandsrus schreef:Wat doen jullie moeilijk 8)
Onderin te footer staat gewoon de Auteur van de template met zelfs een link en op die website staan downloads en daar staat de template tussen
In Sommige gevallen (niet altijd) staat het in de Footer

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader