Vraagje over automatisch abonnement op iedere reaktie

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
liane

Vraagje over automatisch abonnement op iedere reaktie

Bericht door liane » 05 mei 2006, 11:20

Is er een mod om alle gebruikers automatisch te laten abonneren op iedere reaktie op ieder onderwerp? Nu krijgt iedere gebruiker al een email als er een nieuw onderwerp geplaatst wordt.
Of anders hoe kan ik dit aanpassen.
Bedankt alvast

cartoontje
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 05 mei 2006, 11:34

Even iets heel anders: waarom wil je dit? De meeste gebruikers vinden het heel hinderlijk om van allerlei onzin mailtjes te ontvangen. Alleen bij de topics die hun interesseren zullen ze het misschien aanzetten.

liane

Bericht door liane » 05 mei 2006, 11:53

Hé, ik wil dit omdat ik een klein forum heb met maar een beperkt aantal leden en men graag van alles op de hoogte gehouden wil worden zonder zelf iedere dag te hoeven kijken.

cartoontje
Contacteer:

Bericht door cartoontje » 05 mei 2006, 11:55

Als je een e-mailtje krijgt wordt je ook alleen maar naar het forum verwezen; de tekst staat niet in het mailtje zelf.
Breng mij standaard op de hoogte van reacties:
Stuurt een email als iemand reageert op een onderwerp waar je in gepost hebt. Dit kan altijd veranderd worden als je een bericht plaatst
Staat al standaard in het profiel. Waarschijnlijk niet helemaal wat je zoekt, maar het helpt je zeker op weg.

Gesloten