Op zoek naar een paar mods
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Op zoek naar een paar mods
Ik gebruik versie 2.0.19 op ons forum en ben van de week begonnen met het plaatsen van een aantal mods via Easy Mod. Gender en Last visit ging goed, maar ik heb nogal problemen met het herkennen van de juiste mods die ik nodig heb bij phpbb.com en hacks.
Wie kan mij een handige tip geven voor het volgende:
- profielen mogen alleen te lezen zijn door mensen die ingelogd zijn.
- ik wil het profiel aanpassen met extra ruimte waar mensen iets over zichzelf kunnen vertellen en ook foto's neer kunnen zetten.
-birthday mod, degene die ik geprobeerd heb wilde niet werken, misschien heb ik niet de juiste gebruikt?
Voorlopig ben ik hier wel weer even zoet mee.
Wie kan mij een handige tip geven voor het volgende:
- profielen mogen alleen te lezen zijn door mensen die ingelogd zijn.
- ik wil het profiel aanpassen met extra ruimte waar mensen iets over zichzelf kunnen vertellen en ook foto's neer kunnen zetten.
-birthday mod, degene die ik geprobeerd heb wilde niet werken, misschien heb ik niet de juiste gebruikt?
Voorlopig ben ik hier wel weer even zoet mee.
2.0.20 ondersteunt je provider niet , hoe bedoel je dat nou.
Lijkt me echter sterk, dan zou 2.0.19 ook niet kunnen gedraait worden.
Lijkt me echter sterk, dan zou 2.0.19 ook niet kunnen gedraait worden.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Degene bij wie ik de webruimte heb, helpt mij met updates, bij hem stond 2.0.20 nog niet als update, daarom hebben we van de week 2.0.19 erop gezet.
Maar heeft dat iets te maken met de mods die ik zoek? Want dat was eigenlijk meer mijn probleem.
Zoals je misschien begrijpt heb ik er weinig verstand van, was al heel tevreden met mezelf dat ik die andere mods zonder hulp aan de praat heb gekregen.
Maar heeft dat iets te maken met de mods die ik zoek? Want dat was eigenlijk meer mijn probleem.
Zoals je misschien begrijpt heb ik er weinig verstand van, was al heel tevreden met mezelf dat ik die andere mods zonder hulp aan de praat heb gekregen.
Dat is nonsens, die provider is afhankelijk van een andere partij die 2.0.20 als makkelijk installeerbaar pakket aanbied, maar die installatie is net zo moeilijk als de standaard installatie.coline schreef:2.0.20 ondersteunt mijn provider nog niet, helaas.
zitten de opties die ik wil daar dan automatisch al in? Als dat zo is, dan wacht ik die update gewoon af.
Hosts die phpBB 2.0.19 ondersteunen, ondersteunen 2.0.20 ook. Niet updaten is voor eigen risico en zorgt voor een grote kans om gehackt te worden en op fouten.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Re: Op zoek naar een paar mods
niet via easy mod het profiel alleen voor leden, even handmatig bewerken met de volgende aanpassing:
Birthday mod: (Compitable met easymod)
http://phpbbhacks.com/download/187
Extra profile bbcode enable: (easymod compitable)
http://www.shannado.nl/forumorg/extra_p ... _field.zip
Code: Selecteer alles
#
#-----[ OPEN ]------------------------------------------
#
profile.php
#
#-----[ FIND ]------------------------------------------
#
if (!empty($HTTP_POST_VARS['sid']) || !empty($HTTP_GET_VARS['sid']))
{
$sid = (!empty($HTTP_POST_VARS['sid'])) ? $HTTP_POST_VARS['sid'] : $HTTP_GET_VARS['sid'];
}
else
{
$sid = '';
}
#
#-----[ AFTER, ADD ]------------------------------------
#
// Begin 'Restrict Guest Access' MOD
$u = ( isset($HTTP_GET_VARS[POST_USERS_URL]) ) ? intval($HTTP_GET_VARS[POST_USERS_URL]) : intval($HTTP_POST_VARS[POST_USERS_URL]);
$mode = ( isset($HTTP_GET_VARS['mode']) ) ? $HTTP_GET_VARS['mode'] : $HTTP_POST_VARS['mode'];
if ( !$userdata['session_logged_in'] && $mode == 'viewprofile')
{
redirect(append_sid("login.$phpEx?redirect=profile.$phpEx&mode=viewprofile&".POST_USERS_URL."=".$u, true));
exit;
}
// End 'Restrict Guest Access' MOD
http://phpbbhacks.com/download/187
Extra profile bbcode enable: (easymod compitable)
http://www.shannado.nl/forumorg/extra_p ... _field.zip
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader