phpbb upgraden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

phpbb upgraden
hoe doe je phpbb upgraden naar 8 ik heb nu 6
- Diablo Gamer
- Contacteer:
2.0.6 mm wil je graag gehackt worden soms?
Die heb je met een klikje gehackt, ik zou je aanraden om de meest recente te pakken.
Anders zit je dadelijk met de gebakken peren
Die heb je met een klikje gehackt, ik zou je aanraden om de meest recente te pakken.
Anders zit je dadelijk met de gebakken peren

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
2.0.20
, heb je er veel mods opstaan of helemaal geen.

Het makkelijkste is om alle mods opnieuw te installeren, en voor nieuwe installatie te gaan,
Bedoel met nieuwe installatie nieuwe files en database updaten.
Met die code wijzigingen van 2.0.6 naar 2.0.7 etc ben je uren zoet, lijkt me dat je dat niet wilt
Bedoel met nieuwe installatie nieuwe files en database updaten.
Met die code wijzigingen van 2.0.6 naar 2.0.7 etc ben je uren zoet, lijkt me dat je dat niet wilt

Laatst gewijzigd door Raimon op 12 apr 2006, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Diablo Gamer
- Contacteer:
goed en hoe maak ik dan een goede backup zoals jullie weten was ik van server gewisselt en heb ik iemand inschakelt die me echt kei goed heeft gelopen het had hem veel moeite gekost om alles goed te krijgen
nu wil ik dat best doen maar hoe weet ik zo zekker dat het goed gaat met backup wat moet ik back upen
nu wil ik dat best doen maar hoe weet ik zo zekker dat het goed gaat met backup wat moet ik back upen

Backup kwa database heb je niet nodig voor een update naar hogere versie.
Je moet alleen zorgen dat je install/update_to_latest.php uitvoeren.
En zorg dat je met de files van 2.0.20 overzet niet het config bestand perongeluk vervangt
Je moet alleen zorgen dat je install/update_to_latest.php uitvoeren.
En zorg dat je met de files van 2.0.20 overzet niet het config bestand perongeluk vervangt

nou krijg ik deze fout melding
Code: Selecteer alles
message_die() was called multiple times. This isn't supposed to happen. Was message_die() used in page_tail.php?
Install en contrib mappen verwijderd?
Template files goed geupload naar je ftp, ook het SubSilver.cfg, SubSilver.cfg bestand geen fouten in etc?
Let op de hoofdletters!
Mischien eventjes de orginele subsilver opnieuw uploaden naar je ftp.
Mischien dat je ftp client mischien wat files wat slecht geupload.
Let op de hoofdletters!
Mischien eventjes de orginele subsilver opnieuw uploaden naar je ftp.
Mischien dat je ftp client mischien wat files wat slecht geupload.