Standaard opties 'wijzigen profiel' leden

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
tonvc
Contacteer:

Standaard opties 'wijzigen profiel' leden

Bericht door tonvc » 10 apr 2006, 08:57

Wie kan mij helpen?!
Graag wil ik dat leden bij profiel minder mogenlijkheden hebben. Dit wil zeggen dat ze bijvoorbeeld niet kunnen kiezen voor een andere tijd tov de standaard tijd.. (of is dit slechts een dipsplaytijd voor het lid?? belangrijk voor mij is dat ik weet hoe laat ze precies hebben gepost!)

Ter informatie
Ik wil graag de volgende mogenlijkheden verwijderen van de pagina:
ICQ, AIM, Yahoo, ALLE 'voorkeursintellingen'. Deze wil ik voor iedereengelijk hebben.

Dan vraag twee; kan ik het nieuwste bericht bovenaan laten staan?

Ter informatie
Ik heb in "viewforum.php" de code: ORDER BY t.topic_type DESC, t.topic_last_post_id DESC
Lijkt me toch goed!??! Toch blijft ie standaard de eerste post bovenaan zetten. Ik kan het onderaan de pagina wel veranderen maar wil deze instelling standaard hebben.

Alvast bedankt!! Ton

Tom V
Contacteer:

Bericht door Tom V » 11 apr 2006, 15:38

Dit wil zeggen dat ze bijvoorbeeld niet kunnen kiezen voor een andere tijd tov de standaard tijd.. (of is dit slechts een dipsplaytijd voor het lid?? belangrijk voor mij is dat ik weet hoe laat ze precies hebben gepost!)
Dit is inderdaad slechts een display tijd.
Ik wil graag de volgende mogenlijkheden verwijderen van de pagina:
ICQ, AIM, Yahoo, ALLE 'voorkeursintellingen'. Deze wil ik voor iedereengelijk hebben.
ICQ, AIM, YAHOO, dus helemaal weg???
En voorkeursinstellingen alleen voor de admin???
Ik kan het onderaan de pagina wel veranderen maar wil deze instelling standaard hebben.
Ik persoonlijk zou dit zeker niet doen. dan moet je steeds zoeken tot waar je al gelezen hebt.

Bee

Bericht door Bee » 11 apr 2006, 17:14

De volgorde wijzigen is vaker gevraagd, dan moet je even zoeken.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gesloten