Ik zou graag willen dat onderwerpen als een topic gaat over een bepaald onderwerp (zeg maar phpBB) dat ook al in andere topics besproken is (in hetzelfde subforum maar ook in andere subfora), dat er dan automatisch links verschijnen naar die andere topics.
Nu heb ik alleen de MOD Related topics gevonden. Deze MOD kijkt echter alleen naar de forumtitel. En als het ene topic bijvoorbeeld "forumsoftware" als titel heeft en de ander "phpBB" dan werkt het niet. Als er echter gezocht wordt in de inhoud van de topics dan is de kans groot dat er wel corresponderende sleutelwoorden gevonden worden. Ik weet echter niet hoe ik de MOD moet aanpassen.
Daarnaast geloof ik dat er nog een MOD is die ervoor zorgt dat je dmv van een dropdownbox sleutelwoorden moet selecteren voordat je een topic opent. Deze kan ik niet vinden. Is er iemand die deze MOD wel kent? En zijn deze twee MODs bijvoorbeeld met elkaar te combineren, waardoor de bovenste MOD zoekt in de sleutelwoorden van de onderste MOD?
Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is, en dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt iig!
Netwerk gerelateerde topics
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.