Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Google
Bericht
door Google » 31 jan 2006, 20:28
Hallo, ik zoek een mod voor mijn forum om ip adressen alleen aan de admin te laten zien op de WIOS pagina bij leden en gasten en ook onder elke nickname bij een reactie in een topic, zoals bij invisionboard forums.
Thanks alvast!
-
Raimon
-
Contacteer:
Bericht
door Raimon » 31 jan 2006, 21:33
Ik denk dat je bij een topic het gelijk ziet als je Admin,Moderator bent ven een forum rechts boven de posting naast wijzigen en dan Ipadres.
En ik denk dat je deze mod dan ook vindt vindt die legt het Ipadres vast van wie zich heeft registreerd maar geen berichten heeft gepost.
http://www.phpbbhacks.com/download/2975
Fijne mod is het zeg ik het zelf

of bedoelde je dat niet?
-
Nymphy
Bericht
door Nymphy » 01 feb 2006, 11:13
Als je bedoeling is dat enkel admin het ip kunnen bekijken van leden
dan is deze mod iets voor je :
http://www.phpbbhacks.com/download/254
ik heb hem zelf afgelopen week nog voor een ander forum geinstalleerd en hij werkt perfect

-
Google
Bericht
door Google » 01 feb 2006, 13:14
Opeltijgertje schreef:Ik denk dat je bij een topic het gelijk ziet als je Admin,Moderator bent ven een forum rechts boven de posting naast wijzigen en dan Ipadres.
Inderdaad, maar is er geen hack om hem gewoon in de topics bij de topics posts laat showen? Vind ik namelijk makkelijk. En ook dat de ip rechtstreeks bij de bezoekers en gasten de ip laat zien bij 'Wie zijn er online?'.
-
XGE_Lithium
-
Contacteer:
Bericht
door XGE_Lithium » 01 feb 2006, 13:19
Google schreef:Opeltijgertje schreef:Ik denk dat je bij een topic het gelijk ziet als je Admin,Moderator bent ven een forum rechts boven de posting naast wijzigen en dan Ipadres.
Inderdaad, maar is er geen hack om hem gewoon in de topics bij de topics posts laat showen? Vind ik namelijk makkelijk. En ook dat de ip rechtstreeks bij de bezoekers en gasten de ip laat zien bij 'Wie zijn er online?'.
In een topic zelf kun je het zien (als Admin) door op 'IP-knop' te drukken.
Verder vraag ik me af of het mogelijk is, om vanuit de Admin CP (waar je wel het IP en alles ziet, om dat zo te laten zien in Who's online. Dus dat stukje met: