- Wat is het probleem? tijdens het uploaden van een bestand (jpg in dit geval) krijg ik een reeks foutmeldingen, maar de foto wordt wel geupload.
Wanneer ontstond het probleem? geen idee, vandaag pas gemerkt, voordien heeft alles goed gewerkt.
Adres van je forum: http://www.divinglommel.be/forum/index.php
Geïnstalleerde mods:zeer veel, maar na de installatie van attachment-mod (die toen goed werkte) heb ik de today's event en de news-block-hack nog toegevoegd.
Huidige template: subsilver
phpBB versie: 2.0.19
Host: Q-net
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd?ja, de Today's-event en de news-block hack.
Heb je gezocht naar een antwoord?Yep, maar niets bruikbaar gevonden.
Dit is de foutmelding na dat ik op de knop "voeg attachment toe" druk:
Code: Selecteer alles
Warning: imagejpeg(): Unable to open '/home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/files/thumbs/t_gevonden_duikbotjes_124.jpg' for writing in /home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/attach_mod/includes/functions_thumbs.php on line 212
Warning: imagejpeg(): Unable to open '/home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/files/thumbs/t_gevonden_duikbotjes_124.jpg' for writing in /home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/attach_mod/includes/functions_thumbs.php on line 212
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/attach_mod/includes/functions_thumbs.php:212) in /home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/includes/page_header.php on line 631
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/attach_mod/includes/functions_thumbs.php:212) in /home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/includes/page_header.php on line 633
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/attach_mod/includes/functions_thumbs.php:212) in /home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/includes/page_header.php on line 634
Het rare is dat het blijkbaar enkel met jpg-files zo is.
Als ik een pdf, xls of een doc file probeer dan krijg ik deze foutmelding niet.
Wie weet raad?