attachment probleem

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
ukkepuk
Contacteer:

attachment probleem

Bericht door ukkepuk » 08 jan 2006, 13:16

Support template:
  • Wat is het probleem? tijdens het uploaden van een bestand (jpg in dit geval) krijg ik een reeks foutmeldingen, maar de foto wordt wel geupload.
    Wanneer ontstond het probleem? geen idee, vandaag pas gemerkt, voordien heeft alles goed gewerkt.
    Adres van je forum: http://www.divinglommel.be/forum/index.php
    Geïnstalleerde mods:zeer veel, maar na de installatie van attachment-mod (die toen goed werkte) heb ik de today's event en de news-block-hack nog toegevoegd.
    Huidige template: subsilver
    phpBB versie: 2.0.19
    Host: Q-net
    Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd?ja, de Today's-event en de news-block hack.
    Heb je gezocht naar een antwoord?Yep, maar niets bruikbaar gevonden.
Overige opmerkingen:
Dit is de foutmelding na dat ik op de knop "voeg attachment toe" druk:

Code: Selecteer alles

Warning: imagejpeg(): Unable to open '/home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/files/thumbs/t_gevonden_duikbotjes_124.jpg' for writing in /home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/attach_mod/includes/functions_thumbs.php on line 212

Warning: imagejpeg(): Unable to open '/home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/files/thumbs/t_gevonden_duikbotjes_124.jpg' for writing in /home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/attach_mod/includes/functions_thumbs.php on line 212

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/attach_mod/includes/functions_thumbs.php:212) in /home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/includes/page_header.php on line 631

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/attach_mod/includes/functions_thumbs.php:212) in /home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/includes/page_header.php on line 633

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/attach_mod/includes/functions_thumbs.php:212) in /home/divinglo/domains/divinglommel.be/public_html/forum/includes/page_header.php on line 634
Het werkt wel, maar het staat zo verdomd slordig.
Het rare is dat het blijkbaar enkel met jpg-files zo is.
Als ik een pdf, xls of een doc file probeer dan krijg ik deze foutmelding niet.

Wie weet raad?

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 08 jan 2006, 13:25

chmod files/thumbs/ naar 777.

ukkepuk
Contacteer:

Bericht door ukkepuk » 08 jan 2006, 13:28

ik heb geen files/thumbs :oops:
Zal deze eens aanmaken

Edit: Perfect !, Als alle problemen zo eenvoudig op te lossen waren . . . . . :bier:

Gesloten