Admin Rank + Post Rank.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Admin Rank + Post Rank.
Hallo,
In mijn phpBB forum hebben we een rangen pakket. Als je bijvoorbeeld 50 post hebt dat en dan weer dat. Maar nu willen we dan de Admins een Titel in het Bold krijgen onder de avatar met Administrator. En boven de de avatar, met normale tekst de titel die ze hebben i.v.m posts.
Hoe moet je dit erinzetten in viewtopic.php ?
In mijn phpBB forum hebben we een rangen pakket. Als je bijvoorbeeld 50 post hebt dat en dan weer dat. Maar nu willen we dan de Admins een Titel in het Bold krijgen onder de avatar met Administrator. En boven de de avatar, met normale tekst de titel die ze hebben i.v.m posts.
Hoe moet je dit erinzetten in viewtopic.php ?
- XGE_Lithium
- Contacteer:
- XGE_Lithium
- Contacteer:
-
- XGE_Lithium
- Contacteer:
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Het kan wel, dan moet je eerst gewoon een rankplaatje maken die er net zo uitziet als in je screenshot (dus 'administrator' in bold), die als .gif opslaan en uploaden naar images/ranks. En dan in je ACP bij 'ranks' bij de speciale rang administrator dat plaatje selecteren.
Dan open je viewtopic_body.tpl, daarin staat dit:
en dat verander je in dit:
Dus die rank image en de avatar wissel je om zeg maar, moet wel werken volgens mij. 
Dan open je viewtopic_body.tpl, daarin staat dit:
Code: Selecteer alles
{postrow.POSTER_RANK}<br />{postrow.RANK_IMAGE}{postrow.POSTER_AVATAR}
{postrow.POSTER_RANK}<br />{postrow.POSTER_AVATAR}{postrow.RANK_IMAGE}

Laatst gewijzigd door mac-rolec op 03 jan 2006, 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Maar dan heeft hij toch niet meer de gewone rank?
Ik zou zeggen; probeer eerst maar eens wat mac-rolec zei, en anders zou je nog eens kunnen kijken naar deze MOD. Zelf lukt me het niet

Ik zou zeggen; probeer eerst maar eens wat mac-rolec zei, en anders zou je nog eens kunnen kijken naar deze MOD. Zelf lukt me het niet
Die kan je toch ook zelf maken in paint ofzo, het is toch alleen 'administrator' bold? Ik betwijfel of je die gaat vinden, maar je kan het altijd proberen.Snakegamer schreef:Ik zal het laten weten, moet eerst nog een plaatje vinden.
@lithium, daar heb je wel een punt ja, ik dacht dat ie daar gewoon ook de moderator tekst wou, met die mod zou ie het idd ook kunnen proberen, maar dan moet ie nog wel steeds de plaatjes omwisselen in de tpl.
Laatst gewijzigd door mac-rolec op 03 jan 2006, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Ik heb ook geprobeerd wat je zei mac-rolec..mac-rolec schreef:Die kan je toch ook zelf maken in paint ofzo, het is toch alleen 'administrator' bold? Ik betwijfel of je die gaat vinden, maar je kan het altijd proberen.Snakegamer schreef:Ik zal het laten weten, moet eerst nog een plaatje vinden.
Ik stuitte op 2 problemen;
1. Ik heb nergens de {ROOT}/images/ranks directory
2. In viewtopic_body.tpl kwam ik dat helemaal niet tegen..
1. Die ranks directory moet je gewoon aanmaken, je zou hem ook direct in images kunnen zetten, maakt niet uit, als de ingestelde link bij ranks in de ACP maar klopt. Maar ik vind het wel overzichtelijker om een ranks directory aan te maken.
2. Het ziet er zo uit, idd beetje raar weergegeven, ff aanpassen:
2. Het ziet er zo uit, idd beetje raar weergegeven, ff aanpassen:
{postrow.POSTER_RANK}<br />{postrow.RANK_IMAGE}{postrow.POSTER_AVATAR}
-
Het werkt niet echt. Want nu krijg je het plaatje Administrator en dan ook de rank in tekst Administrator.
Oja:
Ik gebruik de template: Avalanche, en zo ziet het eruit:
Oja:
Ik gebruik de template: Avalanche, en zo ziet het eruit:
<tr>
<td width="150" align="left" valign="top" class="{postrow.ROW_CLASS}"><span class="name"><a name="{postrow.U_POST_ID}"></a><b>{postrow.POSTER_NAME}</b></span><br /><span class="postdetails">{postrow.POSTER_RANK}<br />{postrow.RANK_IMAGE}{postrow.POSTER_AVATAR}<br /><br />{postrow.POSTER_JOINED}<br />{postrow.POSTER_POSTS}<br />{postrow.POSTER_FROM}<br />{postrow.CASH}</span><br /></td>
<td class="{postrow.ROW_CLASS}" width="100%" height="28" valign="top"><table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
Misschien lukt dat met deze mod, maar weet het niet zeker, heb hem zelf niet uitgeprobeerd ofzo.Snakegamer schreef:Het werkt niet echt. Want nu krijg je het plaatje Administrator en dan ook de rank in tekst Administrator.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Dat is toch niet wat hij nodig heeft?mac-rolec schreef:Misschien lukt dat met deze mod, maar weet het niet zeker, heb hem zelf niet uitgeprobeerd ofzo.Snakegamer schreef:Het werkt niet echt. Want nu krijg je het plaatje Administrator en dan ook de rank in tekst Administrator.
Die MOD die jij gaf, zorgt ervoor dat mensen zélf een eigen rank kunnen maken, via hun profiel-settings.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
-