Is er een mod waabij een watermerk over foto's wordt geplaatst die in een bepaalde map staan?
Hoe werken dit soort mods/scripts over het algemeen? Word er alleen een tijdelijk watermerk geplaatst als de foto word opgevraagd of word die permanent geplaatst en zie ik hem ook als ik de foto via FTP van de server afhaal?
Watermerk
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Watermerk
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!
Hebben we het hier over een phpBB Mod, of? Voor het Smartor Photo Album zijn er twee verschillende manieren waarmee je een watermerk kan maken. Die mods doen dat via GD, dus wanneer het plaatje wordt opgeroepen wordt gecontroleerd of er een watermerk nodig is, en daarna zal het eventueel met php worden opgeplakt.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Ik wil hem gaan toepassen in phpbb omgeving.Bee schreef:Hebben we het hier over een phpBB Mod, of?
Dat is dus tijdelijk?Bee schreef:Die mods doen dat via GD, dus wanneer het plaatje wordt opgeroepen wordt gecontroleerd of er een watermerk nodig is, en daarna zal het eventueel met php worden opgeplakt.
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!