Op zoek naar 2 mods

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Menace2Society

Op zoek naar 2 mods

Bericht door Menace2Society » 10 nov 2005, 04:44

Ik heb ooit eens een mod gevonden die het mogelijk maakte om de laatste 10 berichten op een php pagina te zetten. Ik ben nu bezig met een website en ik wil graag de laatste 10 berichten op de homepage zetten. Weet iemand of er nog meer van dergelijke scripten zijn? Scrolling members bijvoorbeeld? Of leden online?

En hierop aansluitend ben ik op zoek naar een login box voor op de homepage, die als je inlogt doorstuurdt naar het forum.

Bee

Re: Op zoek naar 2 mods

Bericht door Bee » 10 nov 2005, 08:11

Ik heb ooit eens een mod gevonden die het mogelijk maakte om de laatste 10 berichten op een php pagina te zetten. Ik ben nu bezig met een website en ik wil graag de laatste 10 berichten op de homepage zetten. Weet iemand of er nog meer van dergelijke scripten zijn? Scrolling members bijvoorbeeld? Of leden online?
Ik ken Topics Anywhere...
En hierop aansluitend ben ik op zoek naar een login box voor op de homepage, die als je inlogt doorstuurdt naar het forum.
... en Login Anywhere

Maar meer weet ik er zo snel niet.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Menace2Society

Bericht door Menace2Society » 10 nov 2005, 17:02

Ik ga ze even zoeken op bbhacks bee. Alvast bedankt.

Menace2Society

Bericht door Menace2Society » 10 nov 2005, 19:05

Ik heb ze gevonden. Zijn dit de enige hacks die je ervoor zorgen dat je phpbb kunt integreren met een standaard html/php website?

Ik wil eigenlijk phpbb als een soort CMS gebruiken. Met EzPortal kun je bijv. mededelingen uit een bepaald forum op de homepage zetten.

Gesloten