Hallo allemaal,
Ik heb sinds vorige week een forum aangemaakt.
Ik zou alleen graag 3 extra opties willen toevoegen, maar ik weet niet of hier iets voor is.
1) Bij het registreren kun je aanvinken of je alle reacties per email binnen wilt krijgen waar je zelf ook heb gereageerd. Is het ook mogelijk om daar een extra optie bij te plaatsen, zodat mensen er ook voor kunnen kiezen om ALLE berichten die worden gepost per email binnen te krijgen?
2) Is het mogelijk om bij het registreren meerdere velden aan te maken?
Ik wil namelijk meer informatie van iemand, zoals bijvoorbeeld een tekstveld waarin mensen zich moeten voorstellen.
3) Het is nu zo dat wanneer je jezelf registreerd, je dan ook nog moet activeren. Ik zou het eigenlijk zo willen hebben dat wanneer je registreerd, en je daarna jezelf hebt geactiveerd, dat er dan ook nog een goedkeuring moet komen van één van de moderators, voordat iemand toegang krijgt.
Hopelijk kan iemand me vertellen of deze zaken mogelijk zijn, en hoe ik ze kan verwezenlijken.
Alvast bedankt allemaal.
alle berichten per email, en extra registratievelden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- XGE_Lithium
- Contacteer:
Re: alle berichten per email, en extra registratievelden
Als ik het goed heb is dit standaard te wijzigen in je profiel, of je een mailtje krijgt zodra iemand reply'ed, of is dat niet wat je bedoelde?renel schreef:1) Bij het registreren kun je aanvinken of je alle reacties per email binnen wilt krijgen waar je zelf ook heb gereageerd. Is het ook mogelijk om daar een extra optie bij te plaatsen, zodat mensen er ook voor kunnen kiezen om ALLE berichten die worden gepost per email binnen te krijgen?
Daarvoor zou je deze MOD kunne gebruiken, en anders moet je gewoon hier nog ff zoeken naar de MOD die je wilt.renel schreef:2) Is het mogelijk om bij het registreren meerdere velden aan te maken?
Ik wil namelijk meer informatie van iemand, zoals bijvoorbeeld een tekstveld waarin mensen zich moeten voorstellen.
Ik weet niet of dat mogelijk is, maar wat ik wel weet, is dat het mogelijk is dat de Admin iemand toelaat ofniet, maar of het ook kan dat iemand zich éérst moet activeren, en dán toegelaten worden.. geen idee.renel schreef:3) Het is nu zo dat wanneer je jezelf registreerd, je dan ook nog moet activeren. Ik zou het eigenlijk zo willen hebben dat wanneer je registreerd, en je daarna jezelf hebt geactiveerd, dat er dan ook nog een goedkeuring moet komen van één van de moderators, voordat iemand toegang krijgt.
Succes ! :thumb: