Forum host mod.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Forum host mod.
aangezien ik de mod steeds vaker tegen kom dat je op bepaalde sites je eigen forum kan hosten benik er ook naar opzoek gegaan, helaas zonder succes. Ik hoop dat 1 van jullie weet waar ik de mod. kan downloaden of wie hem mij toe kan sturen. Bij voorbaat dank,
Melvin
Melvin
- Lady Elensar
Wat bedoel je met je eigen forum hosten? Dat je alle bestanden enzo kunt bewerken? maar daar is toch geen mod voor nodig... ik bedoel, ik heb me aangemeld bij een host, die zelf de nieuwste versie van phpBB2 installeerd, en ik kan m'n bestanden gewoon bewerken. Ja, je hebt ook hosts, die forums installeren die je niet kan bewerken, bedoel je dat?
- Lady Elensar
http://www.sebflipper.com volgens mij
wat raar dat je daarvoor moet betalenpaulus schreef:http://www.sebflipper.com volgens mij

Klik HIER
En word lid!
En word lid!
Hmm, kan je melden dat er wel degelijk een goed systeem achter zit. Feit is dat er maar weinig vergelijkbare systemen zijn (al dan niet betaald), dat zegt op zich genoeg.mosymuis schreef:Dat zou wel meevallen, als ik me correct inbeeld wat er komt kijken bij een dergelijk systeem ben ik er niet van onder de indruk.
Ik heb het script van sebflipper hier al een poos draaien, nog altijd niet in productie maar dat komt tzt wel. Qua kosten hoef je het niet te laten, ik dacht dat het iets van 30 pond kostte.
@Melvin10: dat je het van een warez site hebt gehaald: prima. vergeet niet dat er regelmatig updates verschijnen (bijna dezelfde dag als er een update voor phpBB uitkomt) plus dat er een support forum bestaat waar allerlei leuke extra's/mods te verkrijgen zijn.
Carlo Claessen hangt er ook wel eens rond, weliswaar onder een andere naam, als ik me niet vergis.