Auto group cp

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
SharK_^

Auto group cp

Bericht door SharK_^ » 16 okt 2005, 01:35

Support template:
  • Wat is het probleem? Ik zie in mijn administratie paneel, bij Groeps beheer > Management > de gebr. groep 'Registered Users' (deze groep kwam er automatisch nadat ik deze mod had geinstalleerd, volgensmij), maar bij deze groep zie ik de tekst van de opties die bij deze mod horen niet. d.w.z. ik zie onder de optie 'groeps status' een rij van de tabel, met daarin aan de rechterkant 2 witte vakjes en 3 witte hokjes (die je aan kan vinken), en in deze rij aan de linkerkant, alleen 2 dubbele punten. Hier hoort tekst te staan. Ik heb zo'n beetje alle bestanden doorgezocht of ergens een fout zat, maar ik kan er maar niet achter komen waar nou de fout zit, waardoor ik die tekst niet zie staan. :? Kan iemand me zo zeggen waar dat aan ligt?
    phpBB versie: 2.0.17
    Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd? Ja
    Heb je gezocht naar een antwoord? Ja
Overige opmerkingen:
Laatst gewijzigd door SharK_^ op 17 okt 2005, 02:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk..

Bee

Bericht door Bee » 16 okt 2005, 08:27

Heb je ook de Nederlandse taalbestanden aangepast.
... Maar ik modereer (nog) niet.

SharK_^

Bericht door SharK_^ » 17 okt 2005, 00:33

Ik heb de Nederlandse taalbestanden aangepast ja. Ik denk dat ik de mod maar weer overnieuw ga installeren, is kijken of hij het nu wel doet. wordt er gek van. Maar het zal wel aan mij liggen denk ik. =P Sorry.

Edit: Nu doet hij het.
Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk..

Gesloten