je forum in meerdere talen hosten

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
socialdefect

je forum in meerdere talen hosten

Bericht door socialdefect » 13 okt 2005, 22:51

het zou best mooi zijn om je forum in meerdere talen te kunnen hosten , ik heb nu voor nederlands gekozen omdat veel mensen als het om software gaat niet goed genoeg begrijpen wat een programma nou precies inhoud , veel mensen hebben hier in het nederlands al problemen mee merk ik aan mijn bezoekers , maar nu loop ik dus veel bezoekers mis die geen nederlands spreken .
zou het mogelijk zijn om je forum in meerdere talen te hosten op de zelfde url maar wel met dezelfde inhoud als 1 forum ??
of iets dergelijks als een translator bij de berichten en in de index
Laatst gewijzigd door socialdefect op 14 okt 2005, 03:51, 1 keer totaal gewijzigd.

mac-rolec
Contacteer:

Bericht door mac-rolec » 14 okt 2005, 02:59

Je kan wel meerdere talen voor hetzelfde forum gebruiken, maar niet voor de berichten (ligt eraan wat de leden posten natuurlijk). Volgens mij bestaat er geen translator voor berichten.

PS neem ff een wat kleinere avater, deze is nogal irri groot.

Bee

Bericht door Bee » 14 okt 2005, 07:03

En dan nog, als er wel een translator zou zijn, zou je verschrikkelijke resultaten hebben. Ik zal dit bericht even door babelfish gieten, en geniet dan van het resultaat.

And then still, if, however, translator would be, you will have terrible results. I this reported just as by babelfish pour, and enjoy then the result.

:lol:
... Maar ik modereer (nog) niet.

socialdefect

Bericht door socialdefect » 14 okt 2005, 07:27

en de mogelijkheid om toch bij het inloggen voor een taal te kiezen en de forums zelf te vertalen , dat is wel makkelijk te doen en mogelijk toch....?

XP-Rene
Contacteer:

Bericht door XP-Rene » 14 okt 2005, 07:31

socialdefect schreef:en de mogelijkheid om toch bij het inloggen voor een taal te kiezen en de forums zelf te vertalen , dat is wel makkelijk te doen en mogelijk toch....?
Ga gerust je gang, ben benieuwd naar het resultaat, als het dan toch niet zo moeilijk is...
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.

Gesloten