Nou had ik bij viewtopic.php of iets dergelijks dus gevonden hoe je dat kon veranderen. Maar daar stond dus alleen author_panel, waar eerst al die namen stonden van dingen die in dat who posted this ofzo blok staan. Nou wil ik dus al die informatie niet en de oude informatie. Nou heb ik dat toen geprobeerd, maar toen zag je helemaal niks. Heeft iemand een idee hoe ik het kan krijgen dat je gewoon alleen de informatie ziet die je zonder de PCP mod heb naast een bericht (en heeft iemand enig idee wat ik bedoel?)?
Profile Control Panel
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- waltdisneydvd
- Contacteer:
Profile Control Panel
Ik heb PCP geïnstalleerd, en dus krijg je alle informatie die in het profiel te zien is ook in een topic:

Nou had ik bij viewtopic.php of iets dergelijks dus gevonden hoe je dat kon veranderen. Maar daar stond dus alleen author_panel, waar eerst al die namen stonden van dingen die in dat who posted this ofzo blok staan. Nou wil ik dus al die informatie niet en de oude informatie. Nou heb ik dat toen geprobeerd, maar toen zag je helemaal niks. Heeft iemand een idee hoe ik het kan krijgen dat je gewoon alleen de informatie ziet die je zonder de PCP mod heb naast een bericht (en heeft iemand enig idee wat ik bedoel?)?
Laatst gewijzigd door waltdisneydvd op 09 okt 2005, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- waltdisneydvd
- Contacteer:
Dit is de regel die er normaal staat:
Dit is de regel die met PCP er staat:
Maar zodra je het terug veranderd staat er helemaal niks in dat vakje:
[/img]
Code: Selecteer alles
<td width="150" align="left" valign="top" class="{postrow.ROW_CLASS}"><span class="name"><a name="{postrow.U_POST_ID}"></a><b>{postrow.POSTER_NAME}</b></span><br /><span class="postdetails">{postrow.POSTER_RANK}<br />{postrow.RANK_IMAGE}{postrow.POSTER_AVATAR}<br /><br />{postrow.POSTER_JOINED}<br />{postrow.POSTER_POSTS}<br />{postrow.POSTER_FROM}</span><br /></td>
Code: Selecteer alles
<td width="150" align="left" valign="top" class="{postrow.ROW_CLASS}"><a name="{postrow.U_POST_ID}"></a>{postrow.AUTHOR_PANEL}</td>
- waltdisneydvd
- Contacteer:
- Bas
- Contacteer:
Nee, in het ACP wordt er ondersheid gemaakt tussen viewtopic_left, en het profiel.
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
- waltdisneydvd
- Contacteer:
- waltdisneydvd
- Contacteer:
- waltdisneydvd
- Contacteer:
Ja, maar dan krijg je nog steeds de optie (je kan het weliswaar niet doen, maar het staat er nog steeds).
Ik heb alle opties van onderschrift en avatar in admin_panel al uitgeschakelt, maar ik wil alle opties, ruimtes e.d. die met avatars en onderschriften te maken heb weg hebben.
Want, voor PCP had ik dat dus, maar daarna kon het niet meer.
Ik heb alle opties van onderschrift en avatar in admin_panel al uitgeschakelt, maar ik wil alle opties, ruimtes e.d. die met avatars en onderschriften te maken heb weg hebben.
Want, voor PCP had ik dat dus, maar daarna kon het niet meer.
- waltdisneydvd
- Contacteer:
- waltdisneydvd
- Contacteer:
- waltdisneydvd
- Contacteer:
Edit:
Ik heb gevonden hoe het werkt, en nu heb ik ook gevonden hoe je met de username linkt naar diens profiel, althans, dat dacht ik. Als voorbeeld geven ze namelijk dit:
De rest doet het wel.
Ik heb gevonden hoe het werkt, en nu heb ik ook gevonden hoe je met de username linkt naar diens profiel, althans, dat dacht ik. Als voorbeeld geven ze namelijk dit:
Betekent dat de link naar het profiel? Dat dacht ik wel, maar als je naar een topic gaat en je probeert op de naam te klikken geeft hij geen link aan.<a href="./profile.[php]?mode=viewprofile&[cst.POST_USERS_URL]=[view.user_id]" class="gen">%s</a>
De rest doet het wel.