Mod aanvraag
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Mod aanvraag
Hey mensen k heb een vraag of er ook een mod bestaat of gemaakt kan worden dat je in het onderwerp iets kan uploaden dat andere mensen het weer kunnen downloaden want k maak een game forum voor allerlei game's en wil ik patche's enz. online kunnen zetten dat mensen ze ook weer kunnen downloaden en dat was mijn vraag of die mod ook bestaat of gemaakt kan worden liefst graag reactie op mijn email adres R.Knuver@gmail.com want zit weinig op deze forum vanwege school en werk enz. :thumb:
De attachment mod, ik denk dat iemand je over gaat mailen, je kunt ook mail-notificatie instellen op dit topic, krijg je een berichtje wanneer er gepost wordt.
De attachment mod vind je op http://www.opentools.de .
De attachment mod vind je op http://www.opentools.de .
Bijna 1500 posts!
Ik neem dan aan dat je gewoon niet de nieuwe template hebt gemodificeerdGamejunkX schreef:okey bedankt want k had laatst ook heel wat mods gedownload en die deden het gewoon niet vanwege de template :S:S dat vind ik wel jmmr dat ze het soms niet doen

-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld hehe:P maar ik heb dus heel vaak als ik een mod er inbouw doe ik het precies zoals er staat via de install maar dan kan hij een stukje wat bij install staat dat ik daar iets onder moet zetten maar als ik een andere template heb kan hij soms dat stukje niet vinden-=|Rik|=- schreef:Ik neem dan aan dat je gewoon niet de nieuwe template hebt gemodificeerdGamejunkX schreef:okey bedankt want k had laatst ook heel wat mods gedownload en die deden het gewoon niet vanwege de template :S:S dat vind ik wel jmmr dat ze het soms niet doen

De groetjes