Profiel probleem na instellen van skynet mod: debug mode!

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Just me...

Profiel probleem na instellen van skynet mod: debug mode!

Bericht door Just me... » 18 jul 2005, 16:46

Nadag ik de mod voor skynet had toegevoegd (er heel lang over gedaan) krijg ik deze melding als ik mijn skynet adres toevoeg en op submit druk:

Algemene fout

Could not update users table

DEBUG MODE

SQL Error : 1054 Unknown column 'user_skype' in 'field list'

UPDATE phpbb_users SET user_email = 'info@opinion-forum.tk', user_icq = '', user_website = '', user_occ = '', user_from = 'Brussel', user_interests = 'beetje vanalles :p lol', user_sig = '', user_sig_bbcode_uid = '', user_viewemail = 1, user_aim = '', user_yim = '', user_msnm = 'opinion@coditel.net', user_skype = 'just-me...', user_attachsig = 0, user_allowsmile = 1, user_allowhtml = 0, user_allowbbcode = 1, user_allow_viewonline = 1, user_notify = 0, user_notify_pm = 1, user_popup_pm = 1, user_timezone = 1, user_dateformat = 'd M Y h:i a', user_lang = 'dutch', user_style = 1, user_active = 1, user_actkey = '' WHERE user_id = 2

Line : 526
File : usercp_register.php

Iemand enig idee wat de fout is?
Ik ben al naar line 526 gegaan in het document maar er zijn maar 45 lijnen :shock:
:?:

Luuk

Bericht door Luuk » 18 jul 2005, 16:59

Waarschijnlijk heb je de SQL van de mod niet (goed) uitgevoerd.
Afbeelding

Just me...

Bericht door Just me... » 18 jul 2005, 17:45

Luuk schreef:Waarschijnlijk heb je de SQL van de mod niet (goed) uitgevoerd.
en hoe stel je die dan wel goed in? :?
Ik bedoel hiermee naar welke bestand ik moet gaan, en wat ik precies moet wijzigen, want ik heb nog eens alles nagechekt, maar vind het probleem niet, dan zal de fout in de mod zelf zitten.
Please help me...

Luuk

Bericht door Luuk » 18 jul 2005, 19:08

Bij de installatie staat of bovenaan bij SQL iets wat je moet uitvoeren in je database of een .php bestand wat je moet uitvoeren.
Afbeelding

Gesloten