Registratie probleem

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
obiku

Registratie probleem

Bericht door obiku » 09 jul 2005, 21:12

Om te beginnen zal ik maar zeggen dat ik redelijk stom gehandeld heb :oops: .

Omdat ik zelf natuurlijk admin van mijn eigen board ben, registreer je je zelf niet dagelijks. Sinds maart heb ik redelijk wat mods toe gevoegd aan mijn board, en alles leek goed te werken. Totdat.... ik eens bij mezelf dacht, ik maak voor mezelf nog een test acount aan met weinig rechten.

Het registratie scherm kan ik invullen, maar zodra ik op OK klik om mijn registratie te versturen wordt ik direct geredirect naar de login pagina. In mijn configuratie heb ik aangegeven dat de gebruiker voor activatie moet zorgen. Het wachten blijft op een mail, welke dus helaas niet komt. Als ik via mijn admin account inlog en kijk naar de userlist blijkt het nieuw aangemaakte account niet te zijn toegevoegd :cry: ??? De laatst toegevoegde account is van maart...., dus daarna is er wat fout gegaan :? .

Hierna heb ik de activatie uitgeschakeld en opnieuw geprobeerd te registreren. Weer wordt ik direct naar het inlog scherm geredirect. En ook nu blijkt via mijn admin account dat er geen nieuw account is aangemaakt :( .

Waar zou ik moeten zoeken om dit weer te verhelpen :?: . Mijn php kennis is niet heel groot, maar zoeken naar fouten lukt nog wel. Moet ik dit zoeken in usercp_register.php of login.php, en waar ongeveer. Wil eventueel ook wel mijn usercp_register.php of welke file ook posten

Mijn dank is groots,

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 13 jul 2005, 00:51

Het komt waarschijnlijk doordat je .htaccess gebruik voor je forum met dit:

http://www.familie-smit.nl/forums/forum-36.html

Dat het wordt omgezet in html

ik zou zeggen verwijder het htaccess bestand eens (wel backuppen eerst ;) ) en kijk of het dan werkt. :wink:

obiku

Bericht door obiku » 13 jul 2005, 06:29

Bedankt voor je input, maar dit was het toch niet, in mijn .htaccess wordt namelijk niets met profile.php en login.php gedaan. Na verwijderen was er dus ook geen enkel verschil merkbaar.

Maar ik ben toch verder gaan zoeken, en bleek dat een mod van phpbbdoctor, page_permissions het probleem was. Nu deze er even uit gesloopt is werkt alles weer.

Thnx

Gesloten