Hallo,
Op mijn forum had iemand de vraag of er een aanpassing aan het forum kon worden gedaan welke het volgende moet doen.
Wanneer je bijv. vanaf de index klikt op een bepaalde categorie en deze hebt gelezen en weer terugkomt op de index, dat je dan niet weer bovenaan staat maar op de plek dat je op de categorie geklikt hebt.
Dit omdat er al een 'groot' aantal categoriën staan etc. en dit voor sommigen erg lastig/vervelend is om steeds weer heen en weer te scrollen.
Ik heb al wel wat gezocht hier, op phpbbHack en phpbb.com, alleen kon ik niet wat vinden. Wat waarschijnlijk vooral komt omdat zoiets een beetje lastig te beschrijven (op meerdere manieren) bij het zoeken.
Hopelijk dat iemand zo'n script kent, want sommige forums hebben dit al wel geloof ik.
Bij terug naar vorige pagina, terug op de plek van klik
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
-
Ik begrijp dat mensen vanuit viewforum.php op de link naar de index pagina klikken? In dat geval kom je inderdaad bovenin de index pagina.
Adviseer ze om de terug-knop van hun browser te gebruiken, of het uitklap-lijstje met pagina's waar ze al geweest zijn, of de alt-pijl links combinatie om 1 pagina terug te bladeren, en dan kom je terug op de vorige pagina op de positie waar je was.
Adviseer ze om de terug-knop van hun browser te gebruiken, of het uitklap-lijstje met pagina's waar ze al geweest zijn, of de alt-pijl links combinatie om 1 pagina terug te bladeren, en dan kom je terug op de vorige pagina op de positie waar je was.
jep
dat is best mogelijk , door
in plaats van <a href="forum.php">phpBB.nl Forum Index</a>
iets als
<a href="forum.php?ID=idvanhetforum">phpBB.nl Forum Index</a>
weet nhiet of het bestaat valt redelijk makkelijk te maken ...
Code: Selecteer alles
phpBB.nl Forum Index -> MOD Aanvraag
iets als
<a href="forum.php?ID=idvanhetforum">phpBB.nl Forum Index</a>
weet nhiet of het bestaat valt redelijk makkelijk te maken ...