Forum gegevens op een andere site plaatsen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Forum gegevens op een andere site plaatsen
Hee,
wat is de code om het aantal members en posts te plaatsen op een andere php site..?
wat is de code om het aantal members en posts te plaatsen op een andere php site..?
éépoks
gewoon a
geqwwon backuppen en gebruiken toch ? :s
Das nogal een slechte vraagstelling.E_PoX schreef:Buiten.jh0nny schreef:Is die php site buiten phpbb of niet?
Is de site op dezelfde server (lees zelfde account) aanwezig als waar het phpBB forum draait?
Zoals jh0nny het vraagt kan er verwarring zijn hé, een site zit altijd "buiten" het forum.
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
Niet altijd hoor, heb zelf ook een site draaiende 'binnen' phpbb waarbij deze ook gebruikt maakt van bepaalde functies die beschikbaar zijn binnen phpbb en vandaar dus mijn vraag. 8)w0lfie.be schreef:Das nogal een slechte vraagstelling.E_PoX schreef:Buiten.jh0nny schreef:Is die php site buiten phpbb of niet?
Is de site op dezelfde server (lees zelfde account) aanwezig als waar het phpBB forum draait?
Zoals jh0nny het vraagt kan er verwarring zijn hé, een site zit altijd "buiten" het forum.
Barki.nl
Das eerder ernaast draaien hé, niet binnen/buiten. Nuja, ik vond het verwarrend. Een site die op andere servers draait (buiten dus) kan evengoed ook functies uit je phpbb gebruiken.jh0nny schreef:Niet altijd hoor, heb zelf ook een site draaiende 'binnen' phpbb waarbij deze ook gebruikt maakt van bepaalde functies die beschikbaar zijn binnen phpbb en vandaar dus mijn vraag. 8)
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
- Menace2Society