Categorietoegang via profiel

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
jh0nny
Contacteer:

Categorietoegang via profiel

Bericht door jh0nny » 15 mei 2005, 15:54

Bij deze mijn modaanvraag, ik zou graag een mod willen hebben die ervoor zorgt dat mensen in hun profiel met ja/nee button zelf toegang kunnen regelen tot een speciaal forum, deze is nu pas toegangelijk na toegang vragen via een groep maar ik zie graag dat de mensen zelf via een profieloptie de toegang kan regelen, het bevat 'schokkende' content dus het kan niet standaard open zijn voor iedereen. :)

Indien dit te lastig is had ik nog wel een ander idee door een tussenpagina te maken, dus vanaf de index klikkend op die link van de categorie dat je dan automatisch uitkomt op een tussenpagina waarop wat info staat over de inhoud en dat je daarna doorgaat naar het daadwerkelijk viewforum gedeelte van die categorie.

Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik wil en eventueel een link heeft naar een bestaande mod of hem voor me kan maken.

Alvast bedankt, :bier:
Barki.nl

Bee

Bericht door Bee » 15 mei 2005, 17:03

Wat je kan doen, is de Real Open Groups mod installeren, en dan zorgen dat mensen die dat forum inwillen zichzelf kunnen inschrijven voor die groep. Dit in combinatie met Auto Select Group.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gesloten