Admin_add_users, klein probleempje

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
arthurkr

Admin_add_users, klein probleempje

Bericht door arthurkr » 30 mar 2005, 12:21

Met copy en paste alle files bewerkt, mod werkt wel (kan gewoon nieuwe user maken) maar heb twee visuele probleempjes (zie pics).
Heb alle files opnieuw doorzocht maar kan geen foutje vinden, ik denk ergens een > vergeten oid.

kan iemand mij vertellen in welke file ik precies moet zijn, ik dacht in admin_users.php maar zie er waarschijnlijk overheen.

groeten Arthur

Afbeelding
Afbeelding

edit/

Mischien in onderstaande code van "user_select_body.tpl" een spatie verkeerd oid?

Code: Selecteer alles

<tr>
		<td class="row1" align="center"><input type="text" class="post" name="username" maxlength="50" size="20" /> <input type="hidden" name="mode" value="edit" />{S_HIDDEN_FIELDS}<input type="submit" name="submituser" value="{L_LOOK_UP}" class="mainoption" /> <input type="submit" name="usersubmit" value="{L_FIND_USERNAME}" class="liteoption" onClick="window.open('{U_SEARCH_USER}', '_phpbbsearch', 'HEIGHT=250,resizable=yes,WIDTH=400');return false;" /><input type="checkbox" name="new_user">{L_CREATE_USER}
</td>

Luuk

Bericht door Luuk » 30 mar 2005, 14:09

Daar zit inderdaad de fout, alleen het stuk wat je geeft is niet van je template of het klopt niet?

<form method="post" name="post" action="{S_USER_ACTION}"><table cellspacing="1" cellpadding="4" border="0" align="center" class="forumline">
	<tr>
		<th class="thHead" align="center">{L_USER_SELECT}</th>
	</tr>
	<tr>
		<td class="row1" align="center"><input type="text" class="post" name="username" maxlength="50" size="20" /> <input type="hidden" name="mode" value="edit" />{S_HIDDEN_FIELDS}<input type="submit" name="submituser" value="{L_LOOK_UP}" class="mainoption" /> <input type="submit" name="usersubmit" value="{L_FIND_USERNAME}" class="liteoption" onClick="window.open('{U_SEARCH_USER}', '_phpbbsearch', 'HEIGHT=250,resizable=yes,WIDTH=400');return false;" /><<input type="checkbox" name="new_user">{L_CREATE_USER}
/td>
	</tr>
</table></form>

<<input type="checkbox" name="new_user">{L_CREATE_USER}
/td>
Dit moet je veranderen in

<input type="checkbox" name="new_user">{L_CREATE_USER}</td>
Afbeelding

arthurkr

fout

Bericht door arthurkr » 30 mar 2005, 14:22

Klopt inderdaad, zaten twee fouten in, had ik net gevonden dus dat ziet er goed uit, maar ik kom er maar niet achter wat de checkbox in "Gebruikers Permissie Beheer" voor functie heeft, zo te zien gebeurd er niets anders dan anders en er staat ook geen tekst bij.
Enig idee?

arthurkr

Hoe???

Bericht door arthurkr » 30 mar 2005, 14:28

Hoe doe je dat, ik geef een code waarin de fout niet staat en jij laat wel de foute code zien!!

(ik had de code uit de verkeerde templete geplaatst, daardoor kon ik het in eerste instantie niet vinden)

Waarschijnlijk dus even gekeken ter plekke?? :D

Luuk

Bericht door Luuk » 30 mar 2005, 14:39

Dan zou je met switches moeten werken, ik weet even niet in welk bestand je dat hokje wel moet ziet (en dus in de rest niet).

Ja ik had even op je site gekeken :wink:
Afbeelding

Gesloten