Point system
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Point system
Ik ben op zoek naar een mod (of mods) waarmee ik een pointsysteem kan inbouwen in het forum.
Wanneer mensen een topic kosten krijgen ze bijvoorbeeld een point het zelfde geld wanneer ze reactie posten enz.
Met die points moeten ze dan later weer mogelijkheid krijgen bepaalde dingen "te kopen" (bepaalde (voor)rechten etc).
Heb idee nog niet helemaal uitgewerkt dus kan nog niet 100% zeker zeggen welke functies het nog meer moet hebben, maar als er een mod is / er mods zijn voor het bovenstaande zou ik al heel erg tevreden zijn.
bijvoorbaad dank
J Maps
Wanneer mensen een topic kosten krijgen ze bijvoorbeeld een point het zelfde geld wanneer ze reactie posten enz.
Met die points moeten ze dan later weer mogelijkheid krijgen bepaalde dingen "te kopen" (bepaalde (voor)rechten etc).
Heb idee nog niet helemaal uitgewerkt dus kan nog niet 100% zeker zeggen welke functies het nog meer moet hebben, maar als er een mod is / er mods zijn voor het bovenstaande zou ik al heel erg tevreden zijn.
bijvoorbaad dank
J Maps
ik ook
ik ook niet ik ben ook gen mod want dan zul je veel antwoorden krijgen als ja en dan .... berichten die nutteloss zijn dus
Hij bestaat uit hele "smerige" code, alle stukjes tekst zitten erin erin geprogrammeerd en niet in een los taalbestand, dus kan je het maar in een taal gebruiken.Jmaps schreef:Waarom niet?bee schreef:Om dingen te kopen heb je de Shop Mod nodig, maar die staat bijna op dezelfde plek, alleen ben niet zo fan van de mod.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Dus hij is er alleen in het engels? Of is er ook een Nederlandse versie?bee schreef:Hij bestaat uit hele "smerige" code, alle stukjes tekst zitten erin erin geprogrammeerd en niet in een los taalbestand, dus kan je het maar in een taal gebruiken.Jmaps schreef:Waarom niet?bee schreef:Om dingen te kopen heb je de Shop Mod nodig, maar die staat bijna op dezelfde plek, alleen ben niet zo fan van de mod.
Er is wel een nederlandse vertaling, maar van een oude versie, en dus niet bruikbaar.Jmaps schreef:Dus hij is er alleen in het engels? Of is er ook een Nederlandse versie?bee schreef:Hij bestaat uit hele "smerige" code, alle stukjes tekst zitten erin erin geprogrammeerd en niet in een los taalbestand, dus kan je het maar in een taal gebruiken.Jmaps schreef: Waarom niet?
... Maar ik modereer (nog) niet.
de bank mod, shop mod, user shop mod en meer staan trouwens hier
- Bas
- Contacteer:
Er is een betere Shop-mod ergens op http://mods.best-dev.com ... Die heet Store MOD, en is nog steeds ALPHA... En in MOD Beta van phpBB.com staat dacht ik ook nog een... 8)
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!