Bot

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Epox
Contacteer:

Bot

Bericht door Epox » 20 dec 2004, 15:18

Er zijn ook van die bots. Die een topic automatisch sluiten als mensen erop stemmen. Waar kan ik die vinden? :o

Stef

Bericht door Stef » 20 dec 2004, 15:47

Dan doel je op een modification van mosymuis die heeft hij niet uitgebracht.

Epox
Contacteer:

Bericht door Epox » 20 dec 2004, 16:43

Oh jammer. :cry:

jh0nny
Contacteer:

Bericht door jh0nny » 20 dec 2004, 17:23

Stefkuh schreef:Dan doel je op een modification van mosymuis die heeft hij niet uitgebracht.
Overigens is er ook geen mod die in de buurt komt van deze modificatie, heb er zelf al voor gekeken maar helaas.
Misschien kan mosymuis wel melden of hij de bekende forum ai bot heeft gebruikt als basis voor zijn gebruikte systeem al heb ik het vermoeden van niet.
Barki.nl

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 20 dec 2004, 18:49

Nee, forum AI is iets compleets anders.

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 20 dec 2004, 20:12

Ik ben bezig met een nieuwe AI bot.. Ik wil er maken die echt kan leren, in tegenstelling tot de bestaande bot (die ik behoorlijk dom vindt). :)

Ik verwacht hier trouwens niet snel mee klaar te zijn ;)

LazyTiger

Bericht door LazyTiger » 20 dec 2004, 20:16

een mod die automatisch topics sluit als op die topics gestemd wordt om te sluiten?

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 20 dec 2004, 20:19

Ik ga er oneindig veel functies in stoppen :)

Ik ontwerp 'm trouwens voor 2.2 (beetje vroeg ik weet het), maar zoals ie er nu uitziet kan ik 'm eenvoudig terugporten naar 2.0.

jh0nny
Contacteer:

Bericht door jh0nny » 20 dec 2004, 20:50

Nou succes ermee dan maar, en ik had al zo'n vermoeden rens dat je dit niet gecombineerd had met de forum ai mod. :lol:
Barki.nl

-=|Rik|=-

Bericht door -=|Rik|=- » 20 dec 2004, 22:23

Spambot schreef:Ik ben bezig met een nieuwe AI bot.. Ik wil er maken die echt kan leren, in tegenstelling tot de bestaande bot (die ik behoorlijk dom vindt). :)

Ik verwacht hier trouwens niet snel mee klaar te zijn ;)
Onmogelijk om zoiets te ontwerpen voor php, deze taal is er niet geavenceert genoeg voor. En de kans dat jij een Artificiele Interlligentie expert ben is ook klein ;)
-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 20 dec 2004, 22:50

Je bent snel in je oordeel.. De bot zal betekenissen, accosiaties en tegenstellingen van woorden leren met hulp van de gebruikers. Vervolgens kan hij er uitleg over geven als ernaar gevraagd wordt. Ook zal de bot waarschuwingen uitdelen bij gebruik van woorden die in de wordcensor staan, bij overmatig gebruik van hoofdletters/smilies etc. en de bot moet commando's gaan verwerken om topics te verplaatsen, sluiten etc. Natuurlijk zal hij ook reacties geven op berichten van gebruikers.

-=|Rik|=-

Bericht door -=|Rik|=- » 20 dec 2004, 22:58

Spambot schreef:Je bent snel in je oordeel.. De bot zal betekenissen, accosiaties en tegenstellingen van woorden leren met hulp van de gebruikers. Vervolgens kan hij er uitleg over geven als ernaar gevraagd wordt. Ook zal de bot waarschuwingen uitdelen bij gebruik van woorden die in de wordcensor staan, bij overmatig gebruik van hoofdletters/smilies etc. en de bot moet commando's gaan verwerken om topics te verplaatsen, sluiten etc. Natuurlijk zal hij ook reacties geven op berichten van gebruikers.
Dus wat je wilt zeggen is dat je de bot nieuwe dingen in kan geven die hij moet uitvoeren. Hij leert deze niet zelfstandig?

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 20 dec 2004, 23:11

Lees m'n bericht dan even helemaal door :roll:

Dat is één van de functies, en heeft niets met het leren te maken. Ik geef een simpel voorbeeld hoe een robot een woord leerd. Een woord dat vooraf gaat aan een lidwoord is per definitie een "ding". Als er een bericht geplaatst wordt met de tekst..
Een koe is een zoogdier.
..dan zal de bot deze twee "dingen" met elkaar gaan associëren. Als er staat..
Het huis is mooi
..dan zegt "mooi" iets over "huis". Dit is kennis die de robot eenvoudig kan opslaan en later gebruiken.

-=|Rik|=-

Bericht door -=|Rik|=- » 20 dec 2004, 23:16

Spambot schreef:Lees m'n bericht dan even helemaal door :roll:

Dat is één van de functies, en heeft niets met het leren te maken. Ik geef een simpel voorbeeld hoe een robot een woord leerd. Een woord dat vooraf gaat aan een lidwoord is per definitie een "ding". Als er een bericht geplaatst wordt met de tekst..
Een koe is een zoogdier.
..dan zal de bot deze twee "dingen" met elkaar gaan associëren. Als er staat..
Het huis is mooi
..dan zegt "mooi" iets over "huis". Dit is kennis die de robot eenvoudig kan opslaan en later gebruiken.
Dan wens ik je heel veel succes... En ehmm laat wat weten als het af is :)

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 20 dec 2004, 23:21

Zal ik uiteraard doen.. Ik kan alleen niks garanderen :)

De basis heb ik gisteren gemaakt. Het geven van waarschuwingen werkt, het uitvoeren van commando's is zo klaar. Dan ga ik aan het grote werk beginnen :bier:

Dit zal trouwens ook de eerste Nederlandse AI bot worden (naar mijn weten).

-=|Rik|=-

Bericht door -=|Rik|=- » 20 dec 2004, 23:29

Dat dat lukt geloof ik ook nog wel. Ik heb serieuze twijfels over het zelfstandig associeren van de woorden mooi en huis, en koe en zoogdier :)

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 20 dec 2004, 23:43

Kun je die twijfels onderbouwen? Misschien heb ik er wat aan :)

jh0nny
Contacteer:

Bericht door jh0nny » 21 dec 2004, 07:53

Spambot schreef:Zal ik uiteraard doen.. Ik kan alleen niks garanderen :)

De basis heb ik gisteren gemaakt. Het geven van waarschuwingen werkt, het uitvoeren van commando's is zo klaar. Dan ga ik aan het grote werk beginnen :bier:

Dit zal trouwens ook de eerste Nederlandse AI bot worden (naar mijn weten).
Dat laatste klopt overigens niet, er is er al 1 in omloop, als je hulp nodig hebt houdt ik me aanbevolen ;)
Barki.nl

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 21 dec 2004, 11:24

Welke is er in omloop? Voor die bot op phpBB.com zijn er vrijwel geen Nederlandse AIML bestanden te vinden. Mijn bot zal hier trouwens sowieso geen gebruik van maken..

En hulp is altijd welkom, als ik ergens niet uitkom post ik het natuurlijk :bier:

jh0nny
Contacteer:

Bericht door jh0nny » 21 dec 2004, 13:16

Spambot schreef:Welke is er in omloop? Voor die bot op phpBB.com zijn er vrijwel geen Nederlandse AIML bestanden te vinden. Mijn bot zal hier trouwens sowieso geen gebruik van maken..

En hulp is altijd welkom, als ik ergens niet uitkom post ik het natuurlijk :bier:
Lees je pb ;)
En ik zei ook niet die die open te gebruiken zijn, maar er is al een keer een groep geweest die met behulp van het forum ai systeem een Nederlandse bot hebben gemaakt. :bier:
Kan helaas zo snel de link niet terugvinden maar ook Ladybug heeft daarbij geholpen als ik het goed heb. 8)
Barki.nl

Gesloten